اخبار داغ

عضو شورای شهر تایید کرد؛

تاخیر سه ماهه شهرداری بندر بوشهر در پرداخت حقوق کارگران

تاخیر سه ماهه شهرداری بندر بوشهر در پرداخت حقوق کارگران
آسایش، عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: حدود ۸۰ نفر از از نیروهای شرکتی گشت کنترل ساختمان و سد معبر شهرداری بوشهر نزدیک به سه ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مهرزاد آسایش عضو شورای شهر بندر بوشهر شامگاه دیروز در نشست علنی شورا گفت: در روزهای بحران کرونا این نیروها همانند سایر قشرها متحمل هزینه‎های سنگینی شدند که در این ارتباط می‌طلبد بیش از این در پرداخت حقوق ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت سال جاری آنها تعلل صورت نگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی ادامه داد: همچنین شهرداری در حالی اقدام به توزیع اقلام بهداشتی برای شهروندان داشته که این نیروهای گشت کنترل ساختمانی و سدمعبر که بیشترین میزان خطر شیوع به ویروس داشتند حتی ماسک و دستکش نیز به آنها نرسیده ولی با این وجود انتظار می‌رود حق و حقوق قانونی آنها پرداخت شود.

,

آسایش اظهار کرد: در ارتباط با گشت کنترل ساختمان و سد معبر شهرداری نیز انتظار می‌رود با توجه به تجربه ناموفق گذشته شهرداری از اصرار به برون سپاری کار این گشت خودداری کند.

,

وی افزود: در ارتباط با قدرالسهم شهرداری در کمیسیون ماده ۱۰۱ (عوارض دریافتی شهرداری برای تفکیک زمین) نیز شورای شهر سال گذشته میزان آن را از ۷ به ۳ درصد کاهش یافته ولی با گذشت ۲ ماه از سال جدید هنوز این کاهش صورت نگرفته و شهروندان قدرالسهم ۷ درصد پرداخت می‎کنند.

,

, ,

آسایش بیان کرد: با توجه به اینکه کاهش یاد شده مصوبه شورا دارد، انتظار است هر چه زودتر این مهم محقق شود تا شهروندان ناگزیر به پرداخت هزینه اضافی نباشند.

,

وی عنوان کرد: در ارتباط با تعاونی‌ مسکن کارکنان شهرداری نیز انتظار است سرپرست شهرداری بتواند در برهه کوتاه مدت خود این تعاونی را احیا کند.

,

آسایش تصریح کرد: تعاونی مصرفی نمایشی شهرداری نیز همواره دغدغه کارکنان شهرداری است که باید یا تعطیل شود یا زمینه تقویت آن فراهم شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان  کرد: شورای شهر بوشهر همیشه در مناسبت بزرگداشت روز بوشهر توجه به آزادسازی زندانیان را موجب توجه جدی قرار داده و اکنون نیز یکی از شهروندان بوشهری بنابر دلایل جزیی مرتبط با شهرداری در زندان است و یون خود را هم پس داده اما بنا به دلایلی هنوز در زندان به سر می‌برد که با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان امیدواریم زمینه بازگشت وی به کانون گرم خانواده فراهم شود.

,

آسایش اظهار کرد: پیرامون نامه‎هایی که قبل از سال و امسال در راستای پیگیری مطالبات شهروندان داده شده انتظار است زمینه بررسی و پاسخگویی در مدت زمانی مقرر فراهم شود تا از بایگانی شدن آنها جلوگیری و انگیزه اعضای شورای برای پیگیری مطالبات گرفته از دست نرود.

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه