اخبار داغ

آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به ۳۵۰۵ نفر رسید

آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به ۳۵۰۵ نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در آذربایجان‌غربی به ۳ هزار و ۵۰۵ نفر افزایش پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی ۵۸ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی در مجموع تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تا روز ۲۳اردیبهشت ماه به ۳هزار و ۵۰۵ مورد افزایش پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: تا روز ۲۳ اردیبهشت مجموع تعداد ترخیصی از بیمارستان و بهبودیافتگان این بیماری در استان به یک هزار و ۵۶۳ نفر افزایش پیدا کرده است و متاسفانه در این مدت ۱۸۷ نفر از هم استانی ها جان خود را از دست داده اند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در مورد آمار شهرستانی مبتلایان کرونا، عنوان کرد: آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌های استان، در ارومیه یک هزار و ۱۵۴مورد ، اشنویه ۴۵ مورد، بوکان ۲۵۳ مورد، پلدشت ۱۹ مورد، پیرانشهر ۷۰ مورد، تکاب ۱۲۰ مورد، چالدران ۱۴ مورد، چایپاره ۳۷مورد، خوی ۶۸۲ مورد، سردشت ۲۹ مورد، سلماس ۱۸۹ مورد، شاهین‌دژ  ۹۴  مورد، شوط ۲۵ مورد، ماکو ۴۷ مورد، مهاباد ۳۰۲ مورد، میاندوآب ۳۳۳ مورد، نقده ۹۲ مورد گزارش شده است.

,

آقازاده هم چنین بر لزوم رعایت تمام موازین بهداشتی توسط مردم  و فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره ویروس کرونا تاکید کرد.

,

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، شهرستان های خوی، تکاب، مهاباد، میاندوآب و ارومیه بالاترین میزان ابتلا نسبت به جمعیت را در سطح استان دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه