اخبار داغ

رئیس شورای خیرین کلاله:

شورای خیرین شهرستان کلاله چندین پروژه با بیش از ۴ هزار متر مربع در دست اقدام دارد

شورای خیرین شهرستان کلاله چندین پروژه با بیش از ۴ هزار متر مربع در دست اقدام دارد
یحیی روحی گفت: شورای خیرین شهرستان کلاله با اجرای چندین پروژه عمرانی در شرق گلستان، بیش از ۴ هزار متر مربع پروژه در دست اقدام دارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، عصر روز گذشته حاج یحیی روحی، نصرت برزگر ، مهندس شاکری و جمشبد نجاری از اعضای شورای خیرین شهرستان کلاله از پروژه نیمه ساز همراه سرا و زیست پزشک بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله، همچنین سالن کشتی در حال احداث مجتمع ورزشی امام رضا (ع)کلاله بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

حاج یحیی روحی رئیس شورای خیرین کلاله در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: تلاش می کنیم با مشارکت خیرین مشتاق به ایجاد صدقه جاریه، تکمیل این پروژه ها را  سرعت دهیم.

,

وی که خود هم اکنون به یادبود پدر مرحوم خود و دو خواهرزاده مرحومش در حال تکمیل ساختمان مرکز جامع سلامت شماره 2 کلاله و احداث دو آموزشگاه با مشارکت نوسازی و تجهیز مدارس استان است؛ تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین مشتاق و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و ورزش و جوانان استان،  همچنین همراهی دکتر آریانپور نماینده منتخب مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

,

رئیس شورای خیرین گفت: هم اکنون شورای خیرین در کلاله هم بیش از ۴ هزار متر مربع پروژه را بصورت مشارکتی با دانشگاه علوم پزشکی، ورزش و جوانان، نوسازی و تجهیز مدارس، بنیاد شهید و دیگر دستگاهها در حال اجرا دارد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه