اخبار داغ

امام جمعه آشخانه:

مردم همچنان به کمک مومنانه خود ادامه دهند

مردم همچنان به کمک مومنانه خود ادامه دهند
حجت الاسلام احمد زاده با تاکید براینکه اوج تجلی بندگی در ماه مبارک رمضان، نیمه دوم آن است،گفت: امیدواریم مردم در شب های قدر کمک کردن به روزه داران، مومنان و همنوعان خود که نیازمند هستند را فراموش نکرده و به کمک مومنانه ادامه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه آشخانه در گفتگو با عصراترک ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امیرالمومنین (ع) و لیالی قدر، اظهار کرد: ماه رمضان یکی از بهترین فرصت ها برای ایجاد تحول مثبت در انسان و نیز در جامعه جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه آشخانه در گفتگو با ,  , عصراترک,  ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امیرالمومنین (ع) و لیالی قدر، اظهار کرد: ماه رمضان یکی از بهترین فرصت ها برای ایجاد تحول مثبت در انسان و نیز در جامعه جهانی است.,


وی با اشاره به اجرای موفق نخستین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در مانه و سملقان، افزود: مرحله اول کمک مومنانه را به کمک خواهران و برادران خیر پشت سرگذاشتیم .

وی با تاکید براینکه اوج تجلی بندگی در ماه مبارک رمضان، نیمه دوم آن است، اظهار کرد: امیدواریم مردم عزیز شهرستان، در شب های قدر کمک کردن به روزه داران، مومنان و هم نوعان خود که نیازمند هستند را فراموش نکنند.

امام جمعه آشخانه افزود: هر انسان مومنی با همت بالا به هر اندازه ای که میتواند کمک کند تا رزمایش و مواسات کمک مومنانه به نحو احسن صورت بگیرد.

احمدزاده در پایان از سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، مساجد و همه کسانی که در این امر یاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام / م ق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه