اخبار داغ

دارنده مدال طلای کیک بوکسینگ گرجستان عنوان کرد:

سبک همدلانه، رزمایش مواسات غیرقابل توصیف است /رزمی کار واقعی حامی نظام و مردم است

سبک همدلانه، رزمایش مواسات غیرقابل توصیف است /رزمی کار واقعی حامی نظام و مردم است
انوشیروان صابری گفت: با اجرای رزمایش مواسات و حمایت از خانواده هایی که بعد از بحران کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدند، همدلی خاصی بین آحاد مردم ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انوشیروان صابری، دارنده مدال طلای کیک بوکسینگ، تورنمنت بین المللی گرجستان در گفتگو با خبرنگار عصراترک، با اعلام حمایت از برگزاری رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی اظهار داشت: برگزاری این رزمایش در خراسان شمالی همچون سایر نقاط کشور حرکت قابل تقدیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انوشیروان صابری، دارنده مدال طلای کیک بوکسینگ، تورنمنت بین المللی گرجستان در گفتگو با خبرنگار , عصراترک, عصراترک, ، با اعلام حمایت از برگزاری رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی اظهار داشت: برگزاری این رزمایش در خراسان شمالی همچون سایر نقاط کشور حرکت قابل تقدیری است.,

وی با اشاره به اینکه برگزاری این رزمایش شوق و ذوق خاصی را در بین آحاد مردم ایجاد کرده است، گفت: این حمایت ها از خانواده هایی که بعد از بحران کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدند، همدلی خاصی را بین مردم به وجود آورده است.

,

صابری با اشاره به اینکه شاید ارزش ریالی این بسته ها به اندازه ای باشد که برای مدتی محدود بتواند از این خانواده ها رفع نیاز کند، افزود: اما سبک همدلانه ای که در بین مردم به یادگار می گذارد قطعا غیرقابل توصیف است.

,

وی خاطرنشان کرد: جامعه ورزشکاران از بدو اجرای این رزمایش همپای سایر اقشار مردم پا به میدان گذاشتند و در کنار مردم برای رفع مشکلات حضور پیدا کردند.

,

صابری با اشاره به اینکه بعد از شیوع کرونا در کشور و استان کادر بیمارستانی و پرستاران به صورت شبانه روزی فعالیت کردند، گفت: به پاس قدردانی از مجموعه علوم پزشکی و کادر درمانی مجموعه ورزشکاران استانی مدال هایشان را به این افراد اهدا کردند.

,

وی یادآور شد: من نیز مدال طلای کیک بوکسینگ، تورنمنت بین المللی در کشور گرجستان با هدف قدردانی از این افراد تقدیم کردم تا سهم کوچکی در این آزمون بزرگ داشته باشم.

,

صابری گفت: گاها نگاه ها به رشته های رزمی به گونه ای است که این رزمی کاران خشن هستند، اما لازم به توجه است که یک رزمی کار واقعی همیشه در تمامی صحنه ها حامی نظام و مردم بوده است.

,

انتهای پیام/ رحمانی  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه