اخبار داغ

بازخوانی وعده‌ها؛

بیمارستان سوانح سوختگی سمنان تا هفته دولت 99 به بهره‌برداری می‌رسد؟

بیمارستان سوانح سوختگی سمنان تا هفته دولت 99 به بهره‌برداری می‌رسد؟
فرماندار سمنان به تازگی ابراز امیدواری کرده است بیمارستان سوانح سوختگی سمنان تا هفته دولت 99 به بهره‌برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار مرآت، مهدی شادنوش، رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پانزدهم مردادماه سال 96، در نشست با خبرنگاران اعلام کرده بود که بیمارستان سوانح سوختگی سمنان در خردادماه 97 افتتاح خواهد شد. وی در اردیبهشت‌ماه سال 97 البته این بازه را وسیع‌تر کرد و اعلام کرد که این بیمارستان تا پایان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در یازدهم اسفندماه سال 97 اما نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در دیدار با یکی از مشاورین وزیر بهداشت اعلام کرد که پروژه احداث بیمارستان سوانح سوختگی در سال 1398 به بهره‌برداری خواهد رسید؛ وعده‌ای که تحقق آن باز هم به تعویق افتاد تا دانایی در دوم شهریورماه 98 بگوید که این بیمارستان تا پایان سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.

,

در یکی از آخرین اظهارنظرها درباره این بیمارستان در سال گذشته، در ششم بهمن‌ماه 98 احمد همتی، نماینده سمنان و مهدیشهر و سرخه، ابراز امیدواری کرده بود که این بیمارستان و نیز بیمارستان مهدیشهر در «سال‌های آینده» به بهره‌برداری برسد.

,

اما به تازگی و در جریان گفتگوی خبرنگار مرآت با فرماندار سمنان(بخش اول و دوم) سیدعباس دانایی اعلام کرد که مسئولان ذی‌ربط در حال پیگیری برای تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی از محل اعتبارات ملی و نیز اعتبارات سفر ریاست جمهوری هستند و ابراز امیدواری کرد که این بیمارستان تا هفته دولت سال 99 به بهره‌برداری برسد.

,

باید دید امیدها برای افتتاح بیمارستان‌ سوانح سوختگی در سال 99 به ثمر می‌نشیند یا مردم استان همچنان باید در انتظار بمانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه