اخبار داغ

مدرس دانشگاه:

انتقال کرانه باختری به اسرائیل، خطرناکترین پروژه یهودی سازی فلسطین است

انتقال کرانه باختری به اسرائیل، خطرناکترین پروژه یهودی سازی فلسطین است
ایوب عزیزی گفت: اقدام غیرقانونی انتقال کرانه باختری به اسرائیل خطرناکترین پروژه یهودی سازی سرزمین فلسطین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "ایوب عزیزی"، مدرس دانشگاه در گفتگو با ایلام بیدار گفت: قدس، قبله نخستین مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و موطن هزاران آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی توسط صهیونیسم جنایتکار، از سال 1948 آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, .,

وی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) ، از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعهٔ ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

, .,

عزیزی افزود: از آن زمان به بعد همه ساله مسلمانان برای نشان دادن مراتب تنفر و انزجارشان از رژیم اسرائیل، و حمایت قاطع شان از مردم تحت ستم فلسطین فریاد عدالت سر می دهند. در واقع روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی می‌باشد.

, . ,

مدرس دانشگاه گفت: قدس برای اعلام حمایت از فلسطین است و می تواند به عنوان روز وحدت بخش جهت همگرایی تمام مسلمانان جهان در برابر توطیه های بیگانگان به کار آید و ملل مسلمان را باهم متحد سازند. این اتحاد می تواند بر توانمندسازی کشورهای اسلامی در برابر دشمنان بسیار موثر و مفید واقع گردد. از طرفی، کشورهای اسلامی اگر با حفظ اتحاد و همبستگی خواهان رهایی فلسطین از ستم  اسرئیل شوند و در برابر آن با تمام نیرو بایستند، روزنه امیدی برای آزادی آنان باز خواهد شد.

, .,

وی تصریح کرد:  امام خمینی (ره)  در باره این روز فرمود؛ روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم.

,

عزیزی روز جهانی قدس را روز تولی و تبری عنوان کرد و گفت: روز جهانی قدس روز "تولی و تبری" است، روز دوستی با دوستان پیامبر و اهل ‌بیت و روز دشمنی با دشمنان خدا است. حضور مردم مسلمان در راهپیمایی روز قدس موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود چراکه آنان از اتحاد مسلمانان در جهان هراس دارند و این امر موجب قدرت مضاعف مسلمین می‌شود.

, قدس روز "تولی و تبری" است, .,

مدرس دانشگاه یادآور شد: راهپیمایی روز قدس، نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در برابر استعمار و جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

, .,

وی ادامه داد: اکنون طرح صهیونیستی الحاق بخش‌های دیگری از کرانه باختری  به این رژیم خطرناکترین پروژه یهودی سازی سرزمین فلسطین است، مقابله با این اقدام صهیونیست ها، نیازمند آغاز دور جدیدی از فعالیت های ملی و جهانی مشترک است.

,

عزیزی در پایان گفت: طرحی که آمریکا برای تضمین امنیت اسرائیل در منطقه دنبال می‌کند، با ابراز نفرت و پاسخ دندانشکن مسلمین جهان در روز قدس پاسخ داده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه