اخبار داغ

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه خبر داد:

ارائه خدمات خادمیاران رضوی در بخش‌های مختلف برای مقابله با کرونا/موج همدلی و مواسات عوارض اقتصادی کرونا را به حداقل رسانده است

ارائه خدمات خادمیاران رضوی در بخش‌های مختلف برای مقابله با کرونا/موج همدلی و مواسات عوارض اقتصادی کرونا را به حداقل رسانده است
سید محمد جعفر امامیان گفت: خادمیاران رضوی با تاسی به حضرت رضا (ع) از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بخش‌های مختلف خدمات ارائه می دهند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز , امروز پنج شنبه آیین‌توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی  با همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد در کرمانشاه برگزار شد، مشروح خبرها به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا

, توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا,

۷۵۰۰ بسته معیشتی با همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز پنج شنبه بین افراد تحت پوشش کمیته امداد و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در استان کرمانشاه توزیع شد.

, کرونا,

محسن رخصی مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته اطعام ایتام و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و مواسات امروز با همکاری آستان قدس رضوی تعداد ۷۵۰۰ بسته حمایتی و معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

, رخصی,

وی با اشاره به اینکه کمیته‌امداد (ره) استان کرمانشاه پس از توصیه‌های مقام معظم رهبری برای برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و کمک به مردم آسیب دیده و هم نوعان خود به صحنه آمد، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان بحث پخت غذای گرم را شروع کردیم.

,

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: تا امروز ۷۰ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه‌های مهدوی آماده و بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

,

, ,

این مسئول بیان داشت: همچنین تا امروز ۳۰ هزار بسته معیشتی در اقصی نقاط استان و روستاهای اطراف توزیع شده است.

,

مدیر کل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اظهار داشت: کمک‌های این نهاد و همچنین همکاری و همدلی نیکوکاران برای توزیع سبد کالایی و غذای گرم بین مددجویان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه صورت گرفته و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

, کرونا,

, ,

وی ادامه داد: حدود ۴۵۰ حامی جدید در طول ماه رمضان امسال به جمع حامیان اضافه شدند و تلاش برای جذب حامیان جدید ادامه خواهد داشت.

,

رخصی با بیان اینکه در حال حاضر محسنین استان توسط ۳۰ هزار حامی حمایت می‌شوند، گفت: سعی می کنیم‌تا پایان سالجاری تعداد حامیان را به ۴۰ هزار نفر برسانیم.

, رخصی, می, سالجاری,

موج همدلی و مواسات عوارض اقتصادی کرونا را به حداقل رسانده است

, موج همدلی و مواسات عوارض اقتصادی کرونا را به حداقل رسانده است,

آیت الله مصطفی علما در آیین‌توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی که با همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که در آیات قرآن اشاره شده است یکی از موضوعاتی که خداوند بر آن تأکید دارد انفاق در راه او است.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه افزود: مواسات و انفاق مردم ایران در مقابله با ویروس کرونا در دنیا بی نظیر است.

, کرونا,

وی گفت: این موج همدلی که در بین هموطنان به وجود آمده است عوارض اقتصادی شیوع ویروس کرونا را به حداقل رسانده است.

, کرونا,

آیت الله علما به نمایش جلوه‌هایی از همدلی و کمک به نیازمندان، گفت: در این بسیاری از افراد با مال و جان خود به دیگران کمک کردند و در راه خدا جهاد انجام دادند و می‌توان گفت بالاترین انفاق را انجام دادند.

,

وی ادامه داد: امروز این خدمات بوی دفاع مقدس را می‌دهد و می‌بینیم هر کس هر چه دارد در طبق اخلاص گذاشته و به میدان آمده است.

,

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: با این همدلی‌ها برکات بر کشور ما نازل می‌شود و شاهدیم با تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر کشور ما حاکم است توانستیم در مقابله با این ویروس جلوتر از کشورهای غربی بدرخشیم.

,

ارائه خدمات خادمیاران رضوی در بخش‌های مختلف برای مقابله با کرونا

, ارائه خدمات خادمیاران رضوی در بخش‌های مختلف برای مقابله با کرونا,

سید محمد جعفر امامیان امروز پنج شنبه در آیین‌توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی که با همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد برگزار شد، اظهار داشت: خادمیاران رضوی با تاسی به حضرت رضا (ع) از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بخش‌های مختلف به آحاد جامعه و به خصوص کادر درمانی ارائه خدمات داشتند.

,

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه افزود: راه‌اندازی خط تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی کننده از جمله این فعالیت‌ها است.

,

وی با بیان اینکه همواره در پرتو عنایات امام رضا (ع) بوده‌ایم، گفت: همچنین اجرای برنامه‌های معنوی، زیارت مجازی، توزیع تبرکات، تقدیر از پزشکان و پرستاران و … از دیگر اقدامات انجام شده است.

,

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین استان‌توانستیم ۷۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان تهیه کنیم.

,

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه این بسته‌ها شده است، ادامه داد: بسته‌ها شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارانی، پنیر، خرما، قند و شکر است.

,

امامیان اظهار داشت: بسته‌ها در ۸ منطقه و به صورت محله‌ای بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا طی امروز و فردا توزیع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه