اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی:

توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی در قالب رزمایش کمک مومنانه

توزیع  ۸۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی در قالب رزمایش کمک مومنانه
محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: امروز با همت بسیج دانشجویی یک هزار و یکصد بسته معیشتی تهیه شده که در اختیار افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا قرار خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در آیین رزمایش کمک مومنانه در دانشگاه اراک با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری از ابتدای شیوع بیماری کرونا با سه راهبرد مهم از جمله دعوت عموم مردم به رعایت نکات بهداشتی و کمک به مدافعان سلامت و تشویق آنها،دعوت از نیروهای مسلح، بسیج مردمی و گروه های جهادی و پیشنهاد برگزاری رزمایش کمک مومنانه شرایط را به گونه ای مدیریت کردند که تهدید کرونا به یک فرصت ارزشمند تبدیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: هدایت های هوشمندانه ی مقام معظم رهبری نشان داد که ولایت فقیه می تواند در حل مشکلات راهگشا باشد و  خوشبختانه ما توانستیم در مسیری که ایشان مشخص کردند به خوبی پیش رویم.

,

محترمی با بیان اینکه امروز به واسطه حضور گسترده مردم شاهد انجام اقدامات بسیار ارزشمندی در کشور هستیم،گفت: استان مرکزی نیز در این شرایط خوش درخشید که بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی تاکنون با همت اقشار مختلف مردم و جهادگران در سطح استان توزیع شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه مردم به عنوان مولفه اصلی قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره با حضور خود نشان داده اند که از دل تهدیدات می توانند فرصت ها را ایجاد کنند،گفت: جهادگران استان مرکزی از ابتدای شیوع کرونا نقش آفرینی بسیار گسترده ای در حوزه های مختلف انجام دادند.

,

محترمی ادامه داد: جهادگران بسیجی استان مرکزی با راه اندازی ۷۰ کارگاه تولید ماسک که از روزهای ابتدایی شروع به فعالیت کردند بیش از ۱ میلیون و هفتصد هزار ماسک تولید کردند که پس از ضدعفونی به دست مردم رسیدند.

,

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار جهادگر در قالب ۴۴۰ گروه جهادی در سطح استان مرکزی ضدعفونی معابر و عملیات گندزدایی را انجام دادند،گفت:در شرایط کرونا که نگرانی هایی در خصوص امورات شرعی فوت شدگان وجود داشت طلاب بسیجی استان مرکزی با حضور فعال خود در انجام امورات شرعی فوت شدگان خوش درخشیدند و توانستند با حفظ کرامت و رعایت کلیه مسائل بهداشتی کلیه کارهای آنها را انجام دهند و این کار در هیچ کشوری دیده نمی شود و بسیار قابل تقدیر است.

,

وی با بیان اینکه بسیج از دل مردم شکل گرفته و در طول انقلاب اسلامی با حضور خود در میدان های مختلف توانسته به رشد و تعالی خوبی دست پیدا کند،افزود: حضور و مشارکت بی سابقه مردم در این روزها نشان می دهد مردم هنوز پای کار انقلاب هستند و حرکت روبه جلوی خود را متوقف نخواهند کرد.

,

محترمی با اشاره به اینکه حضور دانشجویان در شرایط کرونایی و اقدامات گسترده آنها بار دیگر ثابت کرد دانشگاه زنده است و جنبش دانشجویی و بسیج دانشجویی در حال حرکت کردن است،گفت:دانشجویان بسیجی امروز نشان دادند برای حل مشکلات کشور می توانند نقش آفرین باشند و ثابت کردند روح آرمان خواهی و آرمان گرایانه آنها همچنان در تار و پود دانشگاه وجود دارد.

,

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با بیان اینکه اگر جوانان و بسیجیان را بتوانیم باور کنیم قطعا اثرگذار خواهیم بود و لازمه اینکار حمایت از جوانان است،افزود:اردوهای جهادی بستر مناسبی برای تربیت جوانان است و دانشجویان می توانند در این مسیر برای آینده پخته شوند و می توانیم مدیران آینده را از دل همین اردوهای جهادی بیرون بیاوریم.

,

وی تشویق جوانان و دانشجویان به سمت اردوهای جهادی را یک ضرورت خواند و افزود: همه باید به اردوهای جهادی توجه کنند تا این تفکر در کشور فراگیر شود.

,

این مقام مسئول با اشاره به رزمایش کمک مومنانه بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد: امروز در سطح دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اراک با حمایت هایی که ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) داشتند و کمک های دانشجویان بسیجی یک هزار و یکصد بسته معیشتی تهیه شده که در اختیار افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه