اخبار داغ

کارشناس هواشناسی یزد خبر داد

افزایش 4 درجه‌ای دمای هوای استان یزد/ روزهای گرم در انتظار یزد

افزایش 4 درجه‌ای دمای هوای استان یزد/ روزهای گرم در انتظار یزد
محمدرضا شیرغلامی کارشناس هواشناسی استان یزد، کاهش دمای هوای استان در اواسط هفته جاری تا حدود 3 الی 4 درجه سانتیگراد را پیش‌بینی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدرضا شیرغلامی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: از امروز تا دوشنبه با افزایش ارتفاع تراز میانی در جوی نسبتا پایدار همراه با افزایش تدریجی 3 تا 4 درجه دما پیش‌بینی می‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اظهار داشت: هرچند در گرمترین ساعات روز جمعه، دمای هوای شهر یزد به 30 درجه رسید، اما پیش‌بینی می‌شود این دما در اواسط هفته جاری به 34 درجه برسد.

,

کارشناس هواشناسی استان یزد عنوان کرد: از عصر دوشنبه تا اواخر چهارشنبه این هفته، با توجه به گذر ناوه از سواحل شمالی کشور و بارندگی در این مناطق، برای استان یزد هم در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق و گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

,

گفتنی است در روزهای ابتدایی هفته گذشته استان یزد، هوای بسیار گرمی را تجربه کرد به‌طوری‌که دوشنبه هفته قبل دمای هوای در ایستگاه بافق به 39 درجه رسید.

,

با این وجود، از نیمه هفته قبل، یزدی‌ها کاهش قابل توجه هوا را تجربه کردند تا جایی که در برخی ایستگاه‌ها، دمای هوا تا 6 درجه نیز کاهش پیدا کرد.

,

با این همه به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به آخرین ماه فصل بهار و در واپسین روزهای اردیبهشت ماه، استان یزد به مراتب هوای گرم‌تری را تجربه کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه