اخبار داغ

آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به 3660 نفر رسید

آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به 3660 نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در آذربایجان‌غربی به ۳ هزار و ۶۶۰ نفر افزایش پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی ۸۱ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی در مجموع تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان تا روز ۲۵ اردیبهشت ماه به ۳هزار و ۶۶۰ مورد افزایش پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: تا روز ۲۵اردیبهشت مجموع تعداد ترخیصی از بیمارستان و بهبودیافتگان این بیماری در استان به یک هزار و ۵۹۵نفر افزایش پیدا کرده است و متاسفانه در این مدت ۱۹۰ نفر از هم استانی ها جان خود را از دست داده اند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در مورد آمار شهرستانی مبتلایان کرونا، عنوان کرد: آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌های استان، در ارومیه یک هزار و ۱۷۵ مورد ، اشنویه ۵۲ مورد، بوکان ۲۶۳ مورد، پلدشت ۲۰ مورد، پیرانشهر ۷۹ مورد، تکاب ۱۳۱ مورد، چالدران ۱۴ مورد، چایپاره ۳۷مورد، خوی ۷۱۹ مورد، سردشت ۳۲ مورد، سلماس ۲۰۱ مورد، شاهین‌دژ  ۹۶ مورد، شوط ۲۵ مورد، ماکو ۴۷ مورد، مهاباد ۳۱۸ مورد، میاندوآب ۳۵۷ مورد، نقده ۹۴ مورد گزارش شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه