اخبار داغ

رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل کالا استان کردستان؛

نرخ حمل کالا نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است/ صاحبان بار مواظب سوءاستفاده رانندگان سودجو باشند

نرخ حمل کالا نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است/ صاحبان بار مواظب سوءاستفاده رانندگان سودجو باشند
رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل کالا استان کردستان گفت: نرخ حمل کالا نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است و هزینه مازاد حمل توسط رانندگان و با توافق صاحبان بار انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از محمدصدیق رحیمی در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: هزینه حمل کالا توسط شرکت های حمل و نقل کالا در نقاط مختلف کشور از سوی سازمان راهداری به استان های مختلف کشور ابلاغ می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: از مرداد ۹۸ تاکنون نرخ های ابلاغی تغییر نکرده است و بر اساس تن کیلومتر و شرایط جغرافیایی و مرزی استان ها این نرخ ها متغییر است.

,

رحیمی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط مرزی و وضعیت جامعه در حال حاضر شاهد توقف یک هفته تا ۱۵ روزه کامیون ها در مرز باشماق هستیم و بدون شک این توقف ها هزینه هایی را بر رانندگان تحمیل می کند که با هماهنگی با صاحبان بار هزینه ای مازاد بر نرخ سند بارنامه در نظر گرفته می شود.

,

وی اعلام کرد: انجمن شرکت های حمل و نقل کالا در استان کردستان بر میزان توازن بار و رانندگان و عملکرد شرکت ها نظارت می کند اما در نهایت نرخ را رانندگان تعیین می کنند و مازاد بر هزینه سند بارنامه با توافق صاحبان بار و رانندگان تعیین می شود.

,

رحیمی اظهار کرد: هزینه توقف ماشین ها در مرز و دیگر مسیر ها در سند بارنامه درج نمی شود و امری توافقی با صاحبان بار است لذا پیشنهاد می شود که صاحبان بار مواظب برخی سودجویی ها در این خصوص باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه