اخبار داغ

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس یازدهم مطرح کرد؛

حذف قوانین دست و پاگیر و رانت، اولویت مجلس یازدهم

حذف قوانین دست و پاگیر و رانت، اولویت مجلس یازدهم
علی حدادی گفت: تمام برنامه ریزی های انجام شده توسط مجلس جدید به گونه ای است که نفع مردم در قوانین و خدمات را دنبال می کند و چالش های بین مردم و دستگاه ها را به حداقل می رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم، صبح امروز با مدیر کل ارتباطات و فناوری استان البرز دیدار و گفتگو کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سودابه رادفر در این دیدار به اتمام طرح های آغاز شدهِ وزارت ارتباطات در استان البرز همزمان با سال پایانی دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: استان البرز به دلیل در اختیار داشتن پیام به عنوان تنها فرودگاه باری کشور، نزدیک بودن به پارک سجاد و قرار گرفتن در کریدور فناوری از اهمیت بالایی برخوردار است. 
,
 
,
همچنین منتخب مردم ساوجبلاغ در مجلس یازدهم عملکرد وزارت ارتباطات در اجرای طرح ریجتسری موبایل مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه وزارت ارتباطات توانست با این طرح قاچاق موبایل را به صفر برساند. 
,
 
,
علی حدادی به لزوم توجه به آمایش سرزمینی اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت های بالای استان البرز در صورت سرویس دهی و ارائه خدمات مناسب به روستاها از کوچ مردم ساکن در این مناطق به شهرها جلوگیری می شود و بی توجهی به مقوله آمایش سرزمینی ما را به بی راهه هدایت می کند. 
,
 
,
وی حذف قوانین دست و پاگیر در مجلس یازدهم شورای اسلامی را مهم ترین اولویت نمایندگان دانست و افزود: تمام برنامه ریزی های انجام شده توسط مجلس جدید به گونه ای است که نفع مردم در قوانین و خدمات را دنبال می کند و چالش های بین مردم و دستگاه ها را به حداقل می رساند. 
,
 
,
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی به تصویب قوانین کارشناسی نشده در مجلس های پیشین اشاره کرد و خاطر نشان داشت: امروز راه نجات کشور رهایی از اقتصاد مبتنی بر نفت است لذا در نظر داریم علاوه بر حذف رانت و انحصار زدایی، اقتصاد کشور را به سمت تولید ناخالص پیش ببریم و مانع قاچاق کالا، مالیات و ... شویم.  
 
,
,
 
,
 
,
 انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه