اخبار داغ

آیت الله اعرافی خبر داد:

همایش دو روزه قدس در 29 و 30 اردیبهشت/دعوت از 18 کشور برای سخنرانی در همایش قدس

همایش دو روزه قدس در 29 و 30 اردیبهشت/دعوت از 18 کشور برای سخنرانی در همایش قدس
رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه گفت: همایش بین‌المللی قدس شریف در روزهای ۲۹و ۳۰ اردیبهشت در فضای مجازی برگزار می‌شود و از ۱۸کشور سخنران دعوت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علیرضا اعرافی رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه ظهر امروز (شنبه) در آیین افتتاحیه همایش بین‌المللی قدس شریف، اظهار داشت: تشکیل این جلسه برای اعلام یک همایش بزرگ بین المللی در فضای مجازی همزمان با روز قدس و ماه مبارک رمضان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ادامه داد: روز جمعه آخر ماه رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس در شهرهایی که سفید و زرد است و امکان اقامه نماز جمعه وجود دارد، در نماز جمعه بیانیه روز قدس قرائت خواهد شد و در تهران به شکل راهپیمایی در قالب حضور خودرویی و اعلام نمادین خواهد بود.

,

وی با اشاره به جبران کاستی محدودیت برگزاری راهپیمایی روز قدس بدلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: مجموعه برنامه‌هایی چون همایش بین‌المللی قدس شریف در روزهای ۲۹و ۳۰ اردیبهشت در فضای مجازی برگزار می‌شود و از ۱۸کشور سخنران دعوت شده است.

,

آیت الله اعرافی افزود: مسجد الاقصی نماد امت و تمدن اسلامی است و اهتمام جهان اسلام به قدس اهتمامی اسلامی است چون اسرائیل به شکل غاصبانه‌ای بوجود آمد تا به منافع همه امت اسلام یورش برده شود.

,

وی ادامه‌ داد: با پیروزی انقلاب معادلات جهانی و منطقه این تغییر کرد و با شکل گیری حزب الله و مقاومت فلسطین اسراییل به محاصره نیروهای مقاومت درآمد و برای نخستین بار شکست را تحمل کرد.

,

ادامه دارد ...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه