اخبار داغ

معاون تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان:

۳۸ هزار تن کود کشاورزی در قزوین توزیع شد

۳۸ هزار تن کود کشاورزی در قزوین توزیع شد
مجید اسماعیلی گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۳۸ هزار و ۸۶۷ تن انواع کود کشاورزی بین بهره‌برداران استان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید اسماعیلی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 38 هزار و 867 تن انواع کود کشاورزی بین بهره‌برداران استان توزیع شد که از این میزان کود شیمیایی 33 هزار و 78 تن ازته (اوره)، چهار هزار و 79 تن کود فسفاته (سوپرفسفات تریپل و دی آمونیوم فسفات) و هزار و 710 تن کود پتاسه (سولفات پتاسیم) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,

وی افزود: این میزان کود با هماهنگی شرکت خدمات حمایتی و سازمان تعاون روستایی تأمین و با نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان، توسط مدیریت‌های جهاد کشاورزی و مراکز خدمات جهاد کشاورزی تابعه از طریق کارگزاران بخش تعاونی و خصوصی مستقر در مناطق مختلف استان بین بهره برداران بخش کشاورزی توزیع شده است.

,

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: سهمیه سالانه کود کشاورزی استان در سال زراعی جاری؛ 55 هزار و 439 تن ازته، 19هزار و 856 تن فسفاته و 1536 تن پتاسه است.

,

وی یادآور شد: به منظور پایداری تولید محصولات کشاورزی و دستیابی به عملکرد کمی و کیفی مناسب در تولید محصولات کشاورزی و به لحاظ اهمیت آن در اقتصاد و معیشت کشاورزان و جایگاه ویژه آن در تأمین امنیت غذایی جامعه، تأمین به موقع و به میزان کافی نهاده‌های کشاورزی بالاخص کودهای شیمیایی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه