اخبار داغ

امام جمعه اسفراین خبر داد؛

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در اسفراین

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در اسفراین
حجت الاسلام محمدیان گفت: از آغاز رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه تاکنون یک میلیارد و ششصد و نود و پنج میلیون تومان به صورت بسته معیشتی و کارت هدیه در میان نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در اسفراین‌ توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌السلام والمسلیمن قدیر محمدیان، امام جمعه شهرستان اسفراین در گفتگو با سپهرآیین در رابطه با رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه اظهار داشت:   کمک‌رسانی به نیازمندان از آثار حکمی و وضعی خاص برخوردار است و یقینا جلوه جمعی آن بالاتر از جلوه فردی آن است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,

وی با بیان  اینکه اجرای این رزمایش و کمک رسانی به نیازمندان در سطح کشور نور علی النور است، افزود: با ابتکار مقام معظم رهبری، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سطح وسیع در حال انجام است و بسیار کار شایسته و بزرگی است.

محمدیان گفت: در شهرستان اسفراین همچون سایر نقاط استان حضور و همکاری خیران قابل تقدیر است، همچنین این رزمایش با همت مردم توانسته کارکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

,
,
,

امام جمعه اسفراین، تقویت بسته های معیشتی اهدایی به آسیب دیدگان از بحران کرونا را از دیگر اهداف این رزمایش خواند و گفت: حداقل مبلغ در نظر گرفته شده برای بسته های اهدایی به این خانواده ها ۳۰۰ هزارتومان است.

,

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات خداپسندانه باید در سال‌های آینده نیز تداوم داشته باشد، افزود:  تلاش ما بر این بوده که از توزیع تکراری اقلام به یک خانواده جلوگیری کنیم که بقیه نیازمندان محروم نشوند.

,

امام جمعه اسفراین گفت: امیدورایم رزمایش همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، به یک فرهنگ تبدیل شود.

,

حجت الاسلام محمدیان افزود: ما  باید این روحیه مواسات و ایثارگری و کمک به هم نوعان را گسترش بدهیم تا چنانچه در بحران های شدیدتر قرار گرفتیم، توانایی مقابله را داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه تزریق روحیه مواسات و کمک به هم نوعان بزرگترین سرمایه است، اظهار داشت: در  شرایط کرونایی این قضیه صورت گرفت و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این تهدیدات را تبدیل به فرصت کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: از آغاز رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه تاکنون یک میلیارد و ششصد و نود و پنج میلیون تومان به صورت بسته معیشتی و کارت هدیه در میان نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توسط قرارگاه مواسات و همدلی در اسفراین‌ توزیع شد.

,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه