اخبار داغ

رییس اداره ثبت اسناد و املاک بجنورد خبر داد؛

صدور سند رسمی برای اراضی کشاورزی خراسان شمالی کلید خورد

صدور سند رسمی برای اراضی کشاورزی خراسان شمالی کلید خورد
علیخان نادری گفت: صدور سند رسمی برای اراضی کشاورزی استان که فاقد سند رسمی و یا قولنامه ای هستند با همکاری میان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان از سال جاری انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیخان نادری، رییس اداره ثبت اسناد و املاک بجنورد در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: در سال جاری میان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تفاهم نامه ای در زمینه صدور اسناد رسمی برای اراضی کشاورزی مستثنیات که سند رسمی ندارند و اغلب قولنامه ای هستند، منعقد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک,

نادری با بیان اینکه این تفاهم نامه به تمامی استان ها ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است، گفت: متولی اجرای این دستورالعمل وزارت جهاد کشاورزی است که این دستورالعمل با همکاری سازمان های جهاد کشاورزی و ادارات کل ثبت اسناد و املاک در سطح استان ها انجام خواهد شد.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه این دستورالعمل با هدف تثبیت مالکیت کشاورزان بر اراضی کشاورزی خود و جلوگیری از خشک شدن اراضی کشاورزی انجام خواهد شد، اعلام کرد: در همین راستا، در خراسان شمالی جلسات برای اجرای این دستورالعمل برگزار شده و آماده سازی زیرساخت ها و مقدمات کار نیز مشخص شده اند.

,

وی گفت: در مرحله نخست از اجرای این برنامه، سازمان جهاد کشاورزی استان در هر شهرستان یک پلاک کشاورزی را مشخص و به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان معرفی کرده است تا اقدامات برای صدور سند رسمی این پلاک ها انجام شوند.

,

رییس اداره ثبت اسناد و املاک بجنورد یادآور شد: سازمان جهاد کشاورزی استان برای هر پلاکی که معرفی می کند سابقه زراعی و کشت اراضی همچنین نقشه های شمیم این اراضی را به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ارائه می دهد تا سند رسمی برای آنها صادر شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه