اخبار داغ

امام جمعه فردوس مطرح کرد

آزادی، سرنوشت حتمی فلسطین و قدس شریف/ مسلمان با وحدت استکبار جهانی را نابود می‌کنند

آزادی، سرنوشت حتمی فلسطین و قدس شریف/ مسلمان با وحدت استکبار جهانی را نابود می‌کنند
حجت الاسلام بابایی گفت: سرنوشت حتمی فلسطین و قدس شریف، آزادی است و به زودی شاهد این اتفاق خوب در دنیا خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام و المسلیمن محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص روز جهانی قدس اظهار کرد: تمام مردم مسلمان دنیا به ویژه کشور ایران همواره پشتیبان و یاور فلسطین و قدس شریف بودند و خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: امیدواریم بعد از گذشت بیش از 70 سال از اشغال فلسطین این کشور آزاد شود و رژیم صیونیستی از بین برود.
,
 
,
امام جمعه فردوس با اشاره به طرح معامله قرن بیان کرد: این طرح شکست خورده‌ای است و هیچ کشوری این طرح را به رسمیت نمی‌شناسد.
,
 
,
حجت الاسلام بابایی عنوان کرد: سرنوشت حتمی فلسطین و قدس شریف، آزادی است و به زودی شاهد این اتفاق خوب در دنیا خواهیم بود.
,
 
,
وی اظهار کرد: اگر چه مراسم روز قدس امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا احتمالا برگزار نشود اما قطعا مردم از طریق فضای مجازی و ائمه جمعه و مسئولان از طریق رسانه‌ها بر اهمیت روز قدس، آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل تاکید خواهند داشت و نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.
,
 
,
امام جمعه فردوس افزود: رژیم صهیونیستی رژیم جعلی بوده و دارای تاریخ و پیشینه نیست. رژیمی که با گردآوری تعدادی از یهودیان جهان در منطقه‌ای که هیچ ارتباطی با آن ندارند شکل گرفته قطعا ماندگاری نخواهد داشت.
,
 
,
حجت الاسلام بابایی تاکید کرد: همان‌گونه که 70 سال می‌شود مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کردند، بعد از این نیز تا پیروزی نهایی مقاومت خواهند کرد و ان‌شاءالله به زودی شاهد از بین رفتن رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف خواهیم بود.
,
 
,
حجت الاسلام بابایی گفت: مقاومت در برابر دشمنان همواره نتایج مثبتی به همراه داشته و همانگونه که مقاومت کشور ایران در برابر حزب بعث عراق و مردم سوریه در برابر داعش نتیجه داد، ان‌شاءالله به زودی شاهد نتایج خوب مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و نابودی اسرائیل خواهیم بود.
,
 
,
امام جمعه فردوس با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر این‌که اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد، تصریح کرد: به لطف خداوند سال‌های زیادی از گسترش بیداری اسلامی می‌گذرد و این موضوع تمام جهان را فرا گرفته و ملت‌ها را از خواب غفلت بیدار کرده است.
,
 
,
حجت الاسلام بابایی گفت: ان‌شاءالله کشورهای مسلمان با وحدت، استکبار جهانی را که رو به افول است نابود خواهند کرد.
,
 
,
وی با اشاره به داغ شدن هشتگ #Covid1948 در فضای مجازی و تشبیه رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا، اظهار کرد: تشبیه رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا تشبیه درستی است چراکه رژیم صهیونیستی مانند ویروس قصد دارد مردم کشور فلسطین را از پای درآورد اما باید بداند که این روز را نخواهد دید و زمان نابودی رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک است.
,
 
,
امام جمعه فردوس تأکید کرد: امسال نیز تمام مردم کشورهای مسلمان و آزادی خواه جهان برای حمایت از قدس شریف و کشور فلسطین به روش‌های مختلف انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد و کشور فلسطین را تنها نخواهند گذاشت.
,
 
,
حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: همان‌گونه که تاکنون مردم ایران برای مقابله و شکست ویروس کرونا با یکدیگر همکاری کردند، برای نابودی اسرائیل و رژیم صهیونیستی نیز پشتیبان قدس شریف خواهند بود و این کشور مسلمان را تنها نخواهند گذاشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه