اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خبر داد:

توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مؤمنانه در کردستان

توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مؤمنانه در کردستان
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان در مرحله دوم رزمایش کمک مۏمنانه در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در حاشیه آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مۏمنانه در سنندج اظهار کرد: سخاوت مردم کردستان را در این طرح و رزمایش بزرگ شاهد بودیم و با ورود خیرین کمک‌های خوبی برای نیازمندان جمع شد که باید شکر خدا را بابت این نعمت بجای آوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تدابیر در نظام و انقلاب ما این است که کسانی که توانایی دارند به کمک نیازمندان بشتابند و در این روزها سخت کرونا شاهد تحقق این مهم در سطحی بسیار بالا بودیم.

,

سردار حسینی تصریح کرد: این طرح به صورت همزمان در کل استان در حال برگزاری است که امیدواریم بتوانیم کمک‌های بیشتری را به دست مردم برسانیم.

,

وی اضافه کرد: سپاه از همان روزهای نخست شیوع این ویروس در کنار مردم بود و تمام ظرفیت و امکانات خود را برای حمایت از مردم به میدان آورد و قطعا تا شکست کامل این ویروس در کنار مردم خواهیم ماند.

,

سردار حسینی تاکید کرد: به فضل الهی و در ایام پرفیض ماه مبارک رمضان شاهد توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین خانوارهای نیازمند کردستانی هستیم.

,

وی افزود: در مجموع برای این بسته ها بیش از ۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان هزینه شده است و شامل ۷ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی و ۵ هزار و ۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی است.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان همچنین از اجرای مراحل بعدی این رزمایش طی روزهای آتی با توزیع اقلام غذایی و معیشتی خبر داد.

,

سردار حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهدا ۵۵ جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان های سنندج و مریوان اشاره کرد و گفت: امروز با اهدا این حهیزیه ها سهمیه ۵۰۰ جهیزیه استان در سال ۹۸ تکمیل می شود.

,

وی افزود: در مجموع برای این تعداد جهیزیه ۳ میلیارد تومان هزینه شده است و شامل ۱۰ قلم کالای مورد نیاز زوج های جوان است.

,

گفتنی است؛ در مرحله اول، 12 هزار و 650 سبد معیشتی هدیه رهبری و 2 هزار و 570 بسته حمایتی مردمی شامل 10 کیلو برنج، 4 کیلوگرم گوشت، 2 بطری روغن، یک بسته خرما، 2 قوطی رب و 2.5 کیلوگرم گوشت به ارزش ریالی هر بسته 300 هزار تومان در نخستین مرحله این رزمایش بزرگ در بین نیازمندان توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه