اخبار داغ

معاون فرهنگی حرم مطهر‌ حضرت معصومه (س):

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران در سومین شب قدر اعلام شد

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران در سومین شب قدر اعلام شد
برنامه احیای شب‌بیست و سوم آستان مقدس حضرت‌معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران از شبکه های‌ملی و استانی صدا و‌سیما پخش می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه احیای شب‌بیست و‌سوم آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران از شبکه های‌ملی و استانی صدا و‌سیما پخش می شود.

حجت‌الاسلام آمره معاون فرهنگی حرم مطهر‌ حضرت معصومه (س) گفت: مراسم احیاء شب 23 ماه مبارک رمضان با قرائت دعای جوشن‌کبیر توسط حاج مهدی سماواتی برنامه‌ریزی شده و آیت‌الله میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری سخنران این مراسم است، این مراسم به صورت زنده از شبکه دو سیما و شبکه استانی نور پخش می شود.


وی تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌ مناجات خوانی این آستان در دهه سوم ماه مبارک با مداحی حاج مهدی رسولی و حاج مهدی سماواتی و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری روی آنتن شبکه سه می‌رود.

حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران هم خاطرنشان کرد: مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت 12 شب شروع می‌شود که دعای جوشن کبیر توسط غلامرضا زاده و مراسم احیا و قرآن به سر توسط حجت الاسلام والمسلمین مومنی اجرا می شود و این مراسم بصورت زنده از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه