اخبار داغ

در بازید از کارخانه خرمدشت عنوان شد؛

سلب امتیاز کارخانه در صورت عدم استفاده از ظرفیت موجود/ نبود صنایع تبدیلی باعث خام فروشی محصولات کشاورزی شده است

سلب امتیاز کارخانه در صورت عدم استفاده از ظرفیت موجود/ نبود صنایع تبدیلی باعث خام فروشی محصولات کشاورزی شده است
فرماندار دهگلان در نشست حل مشکلات کارخانه خرمدشت گفت: کارفرمایانی که از ظرفیت کارخانه به صورت سلیقه ای فعالیت کنند سلب امتیاز خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، فرماندار دهگلان به همراه نماینده مدیریت بانک تجارت استان کردستان، مدیر جهاد کشاورز و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای رفع موانع تولید و جهش تولید از کارخانه چند خط تولید خرمدشت بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی, فرماندار دهگلان به همراه نماینده مدیریت بانک تجارت استان کردستان، مدیر جهاد کشاورز و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای رفع موانع تولید و جهش تولید از کارخانه چند خط تولید خرمدشت بازدید کردند.,

در این بازدید، مجد مدیر کارخانه خرمدشت با بیان اینکه کارخانه در سال 1388 به صورت آزمایشی شروع بکار کرده است گفت: در سالهای اول و دوم به علت عدم نقدینگی با ظرفیت 20 درصد فعالیت داشته و بانکها هیچگونه همکاری با این واحد تولیدی نداشتند.

, در این بازدید، مجد مدیر کارخانه خرمدشت با بیان اینکه کارخانه در سال 1388 به صورت آزمایشی شروع بکار کرده است گفت: در سالهای اول و دوم به علت عدم نقدینگی با ظرفیت 20 درصد فعالیت داشته و بانکها هیچگونه همکاری با این واحد تولیدی نداشتند.,

 وی با بیان اینکه تنها تسهیلات برای احداث ساختمان کارخانه بوده گفت: کل ماشین آلات با هزینه شخصی خریداری شده است.

,

مجد با اشاره به چند خط تولید در این واحد تولیدی بیان داشت: ظرفیت خرید گوجه فرنگی به کارخانه روزانه 600 تن می باشد و خط دیگر که به خرید میوه جات تعلق دارد که میوه را به صورت پوره در می آورد و وارد بازار می نماید.

,

 مدیر کارخانه با اشاره به خط تولید بسته بندی بیان داشت: خط بسته بندی از 400 گرم الی الی 220 کیلوگرم که محصول بسته بندی شده در محیط آزاد تا 3 سال می تواند ماندگاری داشته باشد.

,

مجد با ییان اینکه در سال گذشته حدود 48 میلیارد تومان در آمد کارخانه بوده گفت: بازار فروش خوب است و پارسال حدو 80 درصد فعالیت داشته است.

,

 وی با اشاره به فعالیت کارگران کارخانه گفت: 25 نفر کارگر دائم و 100 نفر کارگر به صورت فصلی در کارخانه فعال هستند و آلان که فصل تولید کارخانه است با فعالیت دو شیفته تعداد کارگران به 220 نفر خواهد رسید.

,

مجد با اشاره به جهش تولید که شعار سال است اظهار داشت: با وجود عدم نقدینگی تلاش ما این است با ظرفیت کامل کار کنیم و با کشاورزان هم برای خرید گوجه فرنگی و سیب درختی قرارداد منعقد شده است.

,

, ,

مدیر کارخانه خرمدشت با اشاره به مشکلات پیش رو گفت: در حال حاضر بانک تجارت کردستان به علت بدهی دو قسط تسهیلات اینترنت بانک و دسته چک بانکی کارخانه را مسدود نموده که ما برای خرید با مشکل مواجه شده ایم به شدت به اینترنت و دفترچه  بانکی نیاز داریم.

, مدیر کارخانه خرمدشت با اشاره به مشکلات پیش رو گفت: در حال حاضر بانک تجارت کردستان به علت بدهی دو قسط تسهیلات اینترنت بانک و دسته چک بانکی کارخانه را مسدود نموده که ما برای خرید با مشکل مواجه شده ایم به شدت به اینترنت و دفترچه  بانکی نیاز داریم.,

وی دیگر مشکل این واحد تولیدی را بدهی بهای آب استفاده شده عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه پروانه شرکت کشت و صنعت کشاورزی است بعد از 2 سال تعطیلی باید سالیانه 200 میلیون آب بها پرداخت کنیم و امسال هم باید 400 میلیون تومان آب بها بپردازیم که باید مشخص شود این هزینه آب بها برچه اساس و معیاری تعیین می شود.

,

مجد با با بیان اینکه سال گذشته 5 هزار تن رب گوجه فرنگی به روسیه و دیگر کشورها صادر شده است خواستار همکاری شهرستان با کارخانه شد.

,

سلب امتیاز کارخانه در صورت عدم استفاده از ظرفیت موجود

, سلب امتیاز کارخانه در صورت عدم استفاده از ظرفیت موجود,

, ,

فرماندار دهگلان در ادامه با اشاره به سال جهش تولید با بیان اینکه رفع مشکل کارخانجات و واحدهای تولیدی در راستای رفع موانع تولید در دستور کار قرار دارد خواستار حل مشکلات کارخانه برای تولید بیشتر شد.

, فرماندار دهگلان در ادامه با اشاره به سال جهش تولید با بیان اینکه رفع مشکل کارخانجات و واحدهای تولیدی در راستای رفع موانع تولید در دستور کار قرار دارد خواستار حل مشکلات کارخانه برای تولید بیشتر شد.,

 شمس ضمن درخواست مدیر کارخانه نسبت به قطع اینترنت بانک و دسته چک بانکی کارخانه از نماینده مدیریت بانک تجارت کردستان خواستار رفع مشکل کارخانه در این زمینه شد و گفت: ظرفیت موجود کارخانه باید ریکاوری شود و مشکلات باید منعکس ومنتج به نتیجه شود.

,

وی با اشاره به صادرات محصول کارخانه که دغدغه اصلی مدیر کارخانه بود گفت: تلاش ما این است که برای توسعه اشتغال و جهش تولید مشکلات کارخانجات در سریعترین زمان ممکن رفع شود.

,

 فرماندار دهگلان اظهار داشت: در بعضی از کاخانجات گویا سلیقه ای فعالیت صورت می گیرد که اگر کارخانجاتی از این ظرفیت به درستی کار انجام ندهد امتیاز کارخانه از شخص مورد نظر سلب و به افراد فعال واگذار خواهد شد.

,

نبود صنایع تبدیلی باعث خام فروشی محصولات کشاورزی شده است

, نبود صنایع تبدیلی باعث خام فروشی محصولات کشاورزی شده است,

, ,

احمدی مدیر جهاد کشاورزی دهگلان با بیان اینکه صنایع تبدیلی مرتبط با کشاروزی باید در شهرستان موجود باشد گفت: متاسفانه علاوه برخام فروشی محصولات ضایعات محصولات کشاورزان شهرستان هم بسیار بالاست.

, احمدی مدیر جهاد کشاورزی دهگلان با بیان اینکه صنایع تبدیلی مرتبط با کشاروزی باید در شهرستان موجود باشد گفت: متاسفانه علاوه برخام فروشی محصولات ضایعات محصولات کشاورزان شهرستان هم بسیار بالاست.,

وی با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت در شهرستان دهگلان به عنوان یک ظرفیت در بخش کشاورزی ایجاد شده گفت: متاسفانه کشت محصول گوجه فرنگی در سطح شهرستان به صورت وسیع کشت نمی شود.

,

, ,

کارگران کارخانه باید به 60 نفر ثابت برسد

, کارگران کارخانه باید به 60 نفر ثابت برسد,

صالح مفاخری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از سال 92 تا به امروز 10 الی 15 درصد کارخانه فعالیت دارد و 15 نفر کارگر ثابت و 30 الی 40 نفر هم کارگر فصلی فعالیت دارند که حقوق کارگران فصلی به صورت روزمزد و بدون بیمه پرداخت می شود.

,

مفاخری با بیان اینکه تمام تلاش اداره کار رفع موانع تولید و پیگیر حل مشکلات واحدهای تولید می باشد گفت: در راستای تکمیل ظرفیت به کار فرمایان کمک خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به سال جهش تولید گفت: باید سعی شود با توجه به ظرفیت کارخانه کارگران کارخانه به 60 نفر ثابت برسد.

,

مفاخری دیگر مشکل کارخانه خرمدشت را تاخیر تخلیه بار گوجه فرنگی عنوان کرد وگفت: با توجه به اینکه گوجه فرنگی از شهرستانهای کامیاران و کرماشاه وارد کارخانه می شود که تخلیه 4 الی 5 روز طول می کشد و در بعضی مواقع به علت عدم نقدینگی شرکت باعث نارضایتی کشاورزان در فصل تحویل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه