اخبار داغ

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان خبرداد؛

برپایی نماز عید فطر در مساجد دارای فضای روباز در زنجان

برپایی نماز عید فطر در مساجد دارای فضای روباز در زنجان
خدابخش مرادی، معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: نماز عید فطر فقط در مساجدی که دارای فضای روباز هستند، برگزار می‌شود و در بقیه مساجد ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: با توجه به مصوبات جدید ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، نماز عید فطر فقط در مساجدی که دارای فضای روباز بوده با رعایت پروتکل‌های اعلامی و بهداشتی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی افزود: بر اساس مصوبات جدید این ستاد نماز عید فطر در مکان‌های پرتجمع از جمله مصلی‌ها و امامزاده‌ها در سطح استان برگزار نمی‌‌شود.
,
 
,
این مسئول در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس نیز، گفت: بر اساس تصمیمات جدید اگر شهر یا شهرستانی دارای وضعیت سفید بود نماز جمعه برگزار و قطعنامه روز قدس قرائت می‌شود.
,
 
,
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان بیان داشت: کنکور با پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار می‌شود و همه تمهیدات اعلام شده از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در برگزاری کنکور مورد توجه قرار می‌‌گیرد.
,
 
,
مرادی از سرگیری فعالیت هتل‌ها و رستوران‌‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبرداد و گفت: فعالیت هتل‌ها و رستوران‌ها بعد از ماه رمضان آغاز می‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه