اخبار داغ

تا پایان سال؛

یک‌هزار مدرسه روستایی در خراسان‌جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

یک‌هزار مدرسه روستایی در خراسان‌جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند
معتمدیان، استاندار خراسان‌جنوبی با بیان این‌که ۵۰۰ روستا و مدرسه خراسان‌جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل است، گفت: تا پایان سال یک‌هزار مدرسه روستایی دیگر به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم اتصال ۷۶ روستای خراسان‌جنوبی به شبکه ملی ارتباطات که در روستای سیدان از توابع شهرستان درمیان برگزار شد، اظهار کرد:  50 درصد روستاهای بالای 20 خانوار خراسان‌جنوبی تحت پوشش اینترنت پر سرعت قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی افزود: تلاش می‌شود تا پایان برنامه ششم توسعه ۸۰ درصد روستاهای خراسان‌جنوبی تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار بگیرند.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: ۹۶ درصد روستاهای بالای ۱۰۰ خانوار خراسان‌جنوبی تحت پوشش شبکه اینترنت تلفن همراه قرار دارد.
,
 
,
معتمدیان با بیان این‌که ۵۰۰ روستا و مدرسه خراسان‌جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل است، عنوان کرد: تا پایان سال یک‌هزار مدرسه روستایی دیگر به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.
,
 
,
وی اظهار کرد: تعداد مشترکین اینترنت در خراسان‌جنوبی تا ابتدای دولت تدبیر و امید ۳۷۳ هزار نفر بود که این آمار در پایان سال قبل به ۶۰۱ هزار مشترک رسیده است.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون ۲۲۷ کیلومتر فیبر نوری در استان اجرا شده و ۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری دیگر نیز در دست اجرا است.
,
 
,
معتمدیان بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی صورت گرفته به گونه‌ای که ۸۰ درصد روستاهای خراسان‌جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که این عدد تا پایان دولت به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.
,
 
,
وی از چهار برابر شدن ارتباطات در جاده‌ها خبر داد و افزود: پروژه راه آهن بیرجند به گناباد نیز وارد فاز اجرایی شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه