اخبار داغ

پیکر شهید«اصغر پاشاپور» در شهرک بروجردی تشییع شد

پیکر شهید«اصغر پاشاپور» در شهرک بروجردی تشییع شد
مراسم وداع و طواف پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم حاج اصغر پاشاپور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آئین وداع و طواف پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم حاج اصغر پاشاپور در شهرک بروجردی با حضور عاشقان شهید و شهادت برگزار شد.

در این مراسم معنوی پیکر پاک شهید پاشاپور پس از تشییع در شهرری تا دقایقی دیگر گرد مضجع حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده حمزه بن موسی(ع) و امامزاده طاهربن زین العابدین(ع) طواف داده می‌شود که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی فقط بستگان نزدیک در این مراسم حضور خواهند داشت.

پیکر شهید اصغر پاشاپور که صبح امروز از مقابل منزل شهید در شهرک بروجردی بدرقه و در خیابان غیبی واقع در ملک آباد شهرری بر دوش عاشقان آل الله در حال تشییع و بدرقه باشکوه است که پس از طواف در حرم سیدالکریم برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل خواهد شد.

شهید اصغر پاشاپور متولد شهرری و از اولین نفراتی بود که به همراه حاج قاسم سلیمانی به منظور دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفت و نهایتاً روز سیزده بهمن ۹۸ پس از گذشت یک ماه از شهادت سردار سلیمانی در حلب سوریه به همرزمان شهید خود پیوست.

پیکر مطهر این فرمانده شهید پنجم اسفندماه ۹۸ به کشور بازگشت و ششم اسفند نیز با حضور همرزمان و بستگان شهید در حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد طواف داده شد.

انتهای پیام/ا
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه