اخبار داغ

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

انجام ۶۰۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در محورهای کرمانشاه

انجام ۶۰۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در محورهای کرمانشاه
فریبرز کرمی از انجام ۶۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۶۰۸ کیلومتر عملیات روکش آسفالت، لکه‌گیری و درزگیری به صورت امانی در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.

وی افزود: این عملیات در ۴۰ محور مواصلاتی استان کرمانشاه و در ۲۰۶۰ تن انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲۸ کیلومتر آسفالت در سه محور اسلام آبادغرب و همچنین ۱۳۹ کیلومتر در ۹ محور سرپل ذهاب عملیات آسفالت اجرا شد.

کرمی گفت: همچنین ۳۰ کیلومتر در دو محور شهرستان هرسین، ۵۰ کیلومتر در سه محور کنگاور و ۳۰ کیلومتر در دو محور گیلانغرب عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیری اجرا شده است.

وی از انجام عملیات آسفالت در دو کیلومتر و در دو محور شهرستان صحنه، ۴۴ کیلومتر در سه محور شهرستان روانسر و ۲۸ کیلومتر در دو محور ثلاث باباجانی خبر داد.

این مسئول با بیان اینکه یک محور در شهرستان قصرشیرین به طول ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیر شده تصریح کرد: در سه محور شهرستان کرمانشاه ۵۱ کیلومتر و در دو محور دالاهو به طول ۴۵ کیلومتر نیز عملیات روکش آسفالت انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی افزود: همچنین در سه محور شهرستان پاوه به طول ۷۷ کیلومتر، در سه محور شهرستان سنقر به طول ۱۴ کیلومتر و در دو محور جوانرود به طول ۴۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیری اجرا شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه