اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان مطرح کرد؛

۹۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان مانه و سملقانی توزیع شد

۹۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان مانه و سملقانی توزیع شد
سعید وطن دوست گفت: در مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان مانه و سملقان، تعداد 900 بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده در سطح شهرستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ دوم پاسدار سعید وطن دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان در گفتگو با عصراترک با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان مانه و سملقان، گفت: مرحله دوم  این رزمایش همزمان با آغاز دهه آخر ماه مبارک رمضان در شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه ارزش هر یک از بسته های معیشتی در این مرحله حدود 200 هزار تومان است، ادامه داد: در این مرحله از رزمایش تعداد 900 بسته معیشتی شامل 8 قلم ماده غذایی است تهیه شده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان اظهار کرد: بسته‌های معیشتی این مرحله به همت خیرین شهرستانی، قرارگاه مواسات شهرستان و نیز آستان قدس رضوی تهیه شده و بین نیازمندان شناسایی شده در سطح شهرستان توزیع شد.

,

وطن دوست در پایان گفت: تلاش مجموعه قرارگاه مواسات شهرستان بر این است که یک مرحله دیگر از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه را همزمان با عید سعید فطر در سطح شهرستان برگزار نموده تا نیازمندانی که تاکنون بسته معیشتی به آنان تعلق نگرفته است، از این بسته ها دریافت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه