اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز مطرح کرد؛

پرداخت تسهیلات کرونایی به ازای افراد شاغل در واحدهای تولیدی البرز

پرداخت تسهیلات کرونایی به ازای افراد شاغل در واحدهای تولیدی البرز
حسین فلاح نژاد گفت: صاحبان کسب و کارهای خصوصی و تعاونی اعم از کارفرما و خویش فرما که در تامین اجتماعی کد بیمه دارند و فعالیت انها در یکی از 13 رسته اعلامی دولت است، مشمول دریافت تسهیلات می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز ظهر امروز یکشنبه به مصوبات ستاد ملی کرونا برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع این ویروس اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: سامانه کارا kara.mcls.gov.ir امکان ثبت نام کارفرمایان را از 24 اردیبهشت 99 فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسین فلاح نژاد با اشاره به اینکه صاحبان کسب و کارهای خصوصی و تعاونی اعم از کارفرما و خویش فرما که در تامین اجتماعی کد بیمه دارند و فعالیت انها در یکی از 13 رسته اعلامی دولت است، مشمول دریافت تسهیلات می شوند، افزود: بنگاه هایی که اقدام به تعدیل نیروهای خود نکرده و از سال گذشته تا کنون به فعالیت خود ادامه داده اند مشمول این طرح خواهند شد.
,
 
,
وی استفاده نکردن کارگرهای یک بنگاه اقتصادی از بیمه بیکاری را شرط دیگر ثبت نام واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات دانست و اظهار داشت: پس از تائید اطلاعات توسط تامین اجتماعی، واحدهای مذکور توسط ستاد ملی کرونا برای انجام مراحل بعدی معرفی می شوند.
,
 
,
فلاح نژاد رقم تسهیلات را برای واحدهای تولیدی که به اجبار تعطیل شده اند را 15 میلیون تومان و برای بنگاه هایی که فعال بوده اند به ازای هر فرد شاغل 12 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد:  برای بنگاه‌های با نیروی شاغل کمتر از ۵۰ نفر، ۷۰ درصد از تسهیلات برای پرداخت دستمزد خواهد بود و ۳۰ درصد به‌عنوان سرمایه در گردش در نظر گرفته شده است.
,
 
,
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در خاتمه با اشاره به اینکه برای بنگاه‌‌های بزرگ‌ تر ۵۰ درصد برای دستمزد و ۵۰ درصد به‌عنوان سرمایه در گردش منظور شده است، خاطر نشان داشت: کارفرمایانی که پیامک برای آنها ارسال نشده و مشمول دریافت تسهیلات می شوند برای دریافت پیامک از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتظر بمانند.
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه