اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری کرج مطرح کرد؛

آشفته‌بازار تکدی‌گری اتباع خارجی در کرج/ انتقال روزانه 70 متکدی به اردوگاه شیخ‌آباد

آشفته‌بازار تکدی‌گری اتباع خارجی در کرج/ انتقال روزانه 70 متکدی به اردوگاه شیخ‌آباد
علی‌اصغر همتی گفت: متاسفانه غالب متکدیان سطح شهر کرج اتباع خارجی هستند و مستقیما به کرج آمده و بدون دردسر به تکدی‌گری می‌پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون خدمات شهری شهرداری کرج ظهر امروز یکشنبه به لزوم هماهنگی بیشتر متولیان ساماندهی متکدیان در کرج اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: در صورت تعامل بیشتر بین دستگاه ها شهرداری ناچار به رهایی متکدیانی که روزانه جمع آوری می کند، نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
علی اصغر همتی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرداری کرج اجازه فعالیت بی دردسر متکدیان را در چهارراه ها و معابر گرفته است، افزود: با سرکشی های متعدد ون های شهرداری فضا برای تکدی گری این قشر نا ایمن شده است.
,
 
,
وی تنها وظیفه شهرداری را بر اساس قانون، ایجاد مجتمع اردوگاهی برای انتقال متکدیان به آنجا دانست و اظهار داشت: متاسفانه غالب متکدیان سطح شهر کرج اتباع خارجی هستند و مستقیما به کرج آمده و بدون دردسر به  تکدی گری می پردازند.
,
 
,
همتی با اشاره به اینکه روزانه 70 متکدی در سطح شهر کرج جمع آوری و برای ساماندهی به مجتمع اردوگاهی شیخ‌آباد (الغدیر) منتقل می شوند، تصریح کرد: متکدیان تا ساعت 22 نگه داشته و به واسطه ظرفیت محدود مرکز برای نگهداری طولانی مدت از آنها مجددا رها می شوند.
,
 
,
معاون خدمات شهری شهرداری کرج ساماندهی وضعیت آشفته تکدی‌گری در کرج را در گرو همکاری دستگاه های متولی دانست و خاطرنشان داشت: با توجه به اینکه عده ای در قالب یک شبکه از نوجوانان و کودکان برای تکدی‌گری سوءاستفاده می‌کنند باید تعامل بیشتری برای رسیدگی به این وضعیت وجود داشته باشد.
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه