اخبار داغ

شورای شهر میاندوآب بر سر دو راهی/ باز هم انتخاب شهردار حاشیه‌ساز شد!

شورای شهر میاندوآب بر سر دو راهی/ باز هم انتخاب شهردار حاشیه‌ساز شد!
ظاهرا و بر اساس شنیده ها میاندوآب دوباره با چالش انتخاب شهردار روبرو خواهد بود و شورای شهر مختار است تا بر انتخاب دوباره وی اصرار کرده و یا فرد دیگری را انتخاب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، میاندوآب، بزرگترین شهرستان در جنوب آذربایجان غربی، زادگاه شهید باکری و شهر دوچرخه ایران است و مفصل ارتباطی شمال غرب کشور نیز به حساب می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

موضوع انتخاب شهردار میاندوآب همواره یکی از چالش های اساسی و موضوعات مهم برای مردم این شهر بوده است تا جایی که میاندوآب را بیش از یک سال بدون شهردار نیز نگه داشته است و شهرداری میاندوآب بعد از استعفای عبدالله عبداللهی شهردار اسبق در آبان 95 در دوره چهارم شورای شهر تا حدود دی ماه 96 شهرداری به خود ندیده و شهرداری میاندوآب توسط سرپرست اداره شد.

,

داستان انتخاب شهردار میاندوآب این بار نیز از ابتدای امسال شروع شده و با رفتن رسول ملکی از شهرداری میاندوآب بعد از داستان طرح سوال و استعفا و... با سرپرست اداره می شود.

,

شورای شهر میاندوآب در نخستین جلسه خود در سال 99 همزمان با انتخاب "وحید اصغری پور" به عنوان سرپرست شهرداری، "حسن فتحعلی پور" را نیز به عنوان شهردار جدید انتخاب کرد که تا این لحظه در حال طی مراحل است، اما ظاهرا و آنگونه که از گفته های اعضای شورای شهر میاندوآب بر می آید،این شهر دوباره با چالش انتخاب شهردار روبرو خواهد بود و بر اساس شنیده ها شورای شهر بر سر یک دوراهی قرار دارد؛ تاکید بر روی گزینه منتخب و یا انتخاب فرد دیگر.

,

در این میان شنیده ها نیز حاکی از مطرح شدن اسامی نفرات جدیدی به غیر از گزینه منتخب فعلی برای شهرداری میاندوآب دارد که ظاهرا از شانس خوبی نیز برای شهردار شدن برخوردار هستند ولی در نهایت جلسه امروز شورای شهر میاندوآب مشخص خواهد کرد که چه کسی شهردار آینده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه