اخبار داغ

مدیر گروه های جهادی البرز مطرح کرد؛

مقابله 166 هزار و 315 جهادگر با کرونا در البرز/ 75 هزار بسته معیشتی بین محرومین توزیع شد

مقابله 166 هزار و 315 جهادگر با کرونا در البرز/ 75 هزار بسته معیشتی بین محرومین توزیع شد
میلاد بوئینی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون، ۱۶۶ هزار و ۳۱۵ نفر از جهادگران اقشار مختلف بسیجی در قالب ۷۱۸۰ گروه جهادی به مقابله با کرونا پرداخته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر گروه های جهادی البرز ظهر امروز یکشنبه به فعالیت 209 کارگاه جهادی تولید ماسک همزمان با شیوع کرونا در استان اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: 13 هزار و 331 جهادگر در این مدت با حضور در کارگاه ها به انجام خدمات دواطلبانه مشغول شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
میلاد بوئینی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۶۳۳ هزار و ۲۰۰ عدد ماسک بهداشتی در کارگاه های مذکور تولید و یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۵۵۰ عدد آن توزیع شد، افزود: گروه های جهادی از ابتدای کرونا تا کنون، در 305 دوره شرکت کرده اند.
,
 
,
وی به توزیع  ۱۰۵ هزار و ۵۰ جفت دستکش یکبار مصرف توسط گروه های جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۸۸ هزار و ۱۰۰ بروشور آموزشی، ۷۴۷ هزار و ۶۸۰ بسته بهداشتی و ضدعفونی  و سه میلیون و ۲۵۵ هزار و ۷۰۰ لیتر مواد ضدعفونی برای شست و شوی معابر توزیع شده است.
,
 
,
بوئینی با اشاره به ضدعفونی ۳۲هزار و ۸۹۰ نقطه از معابر و اماکن استان توسط ۱۹۰۶ گروه جهادی، تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون، ۱۶۶ هزار و ۳۱۵ نفر از جهادگران اقشار مختلف بسیجی در قالب ۷۱۸۰ گروه جهادی به مقابله با کرونا پرداخته اند.
,
 
,
مدیر گروه های جهادی البرز در خاتمه به جمع آوری 17 میلیارد و 612 میلیون و 258 هزار تومان کمک از خیرین با همت 5 هزار و 136 جهادگر در قالب 484 گروه جهادی برای توزیع بسته های معیشتی اشاره کرد و خاطر نشان داشت: ۷۵ هزار و ۲۸۲ سبد معیشتی در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار و بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه