اخبار داغ

در چهارمحال و بختیاری؛

گره افتتاح روبان مجموعه ورزشی بارز و شوارز بسته است

گره افتتاح روبان مجموعه ورزشی بارز و شوارز بسته است
مجموعه ورزشی بارز و شوارز شهرستان لردگان از سال 90 تا کنون منتظر افتتاح مسئولین مانده اما تا کنون به 35 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از جهانبین نیوز؛ مردم روستاهای بارز و شوارز شهرستان لردگان  از تکمیل نشدن مجموعه ورزشی نارضایتی خود را اعلام کردند.

زمین این پروژه از سال 90 خریداری شده و از سال 93 استارت کار زده شد اعتباری برای ساخت این پروژه از سوی دولت تعیین گردید اما تا کنون به 35 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است .

مردم روستاهای بارز و شوارز نیازمند یک سالن ورزشی هستند

یکی از اهالی این منطقه گفت: از سال 90 زمینی برای ساخت سالن ورزشی خریداری شده است و هیچ گونه مشکل مالیاتی نیز نداشته است.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری های متعدد یک سوله بر روی این زمین سوار شده است تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون هیچ گونه اقدامی برای ساخت این سالن ورزشی نکرده اند.

وی اعتراض خود را نسبت به مسئولین اعلام می کند و می گوید: چرا مسئولین هیچ پیگیری برای ساخت این پروژه نمی کنند ما نیاز به یک سالن ورزشی داریم.

این شهروند ادامه می دهد: اگر این سالن راه بیفتد جمعیت 20 هزار نفری 15 روستا با فاصله 5 تا 15   کیلومتر را جواب می دهد و مردم این روستا ها می توانند از این سالن استفاده کنند.

تکمیل 35 درصدی سالن ورزشی روستاهای بارز و شوارز

صادقی منش رئیس دفتر نظارت بر اماکن ورزشی و جوانان استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: استارت کار این سالن از سال 93 شروع و تا کنون به 35 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وی تصریح کرد: دولت در سال گذشته با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان مصوب این پروژه را پیش برد.

صادقی منش ادامه داد: از اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان تنها 170 میلیون تومان آن تخصیص داده شده است و با این میزان پول تنها توانسته ایم سوله این ورزشگاه را اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: در سال جاری قطعا" برای تکمیل این پروژه اعتباری در نظر گرفته می شود واین پروژه تکمیل و در اختیار مردم قرار می گیرد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
, مردم روستاهای بارز و شوارز نیازمند یک سالن ورزشی هستند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تکمیل 35 درصدی سالن ورزشی روستاهای بارز و شوارز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه