اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب:

مبارزه با کرونا تداعی‌گر دوران دفاع مقدس شد/ تقدیر مقام معظم رهبری مایه افتخار مدافعان سلامت است

مبارزه با کرونا تداعی‌گر دوران دفاع مقدس شد/ تقدیر مقام معظم رهبری مایه افتخار مدافعان سلامت است
سهراب حیدری گفت: تحسین مقام معظم رهبری برای جامعه پزشکی و سلامت مایه مباهات و افتخار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ۵۰ دست لباس حفاظت شخصی(گان) دوخته شده توسط گروه های جهادی بسیج خواهران میاندوآب با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج و مسئول بهداشت و درمان و حوزه های خواهران ناحیه میاندوآب در دفتر مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب به شبکه بهداشت و درمان میاندوآب تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

در این مراسم که امروز برگزار شد، جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا، اظهار کرد:بهترین تقدیر را مدافعان سلامت از مقام معظم رهبری دریافت کردند که به آنها خداقوت گفتند.

,

سرهنگ دوم پاسدار حسین فرج زاده افزود: ما شکرگذار و قدردان تلاش های مدافعان سلامت در به عنوان سربازان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستیم و تلاش های شما را ارج می نهیم.

,

 

,

, ,

وی با اشاره به تلاش گروههای جهادی و بسیجیان میاندوآب در راستای مقابله با ویروس کرونا، گفت: در این راستا نیز ۵۰ دست لباس حفاظت شخصی(گان) دوخته شده توسط گروه های جهادی بسیج خواهران میاندوآب به شبکه بهداشت و درمان میاندوآب تحویل داده می شود.

,

تقدیر مقام معظم رهبری مایه افتخار مدافعان سلامت است

, تقدیر مقام معظم رهبری مایه افتخار مدافعان سلامت است, تقدیر مقام معظم رهبری مایه افتخار مدافعان سلامت است,

در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت مقابله با بیماری کرونا در شهرستان، اظهار کرد:مطمئنا بدون فداکاری پرسنل و کادر سلامت و پرستاری و همراهی مردم و مسئولان به موفقیت در مقابله با این ویروس به موفقیت دست نمی یافتیم.

,

سهراب حیدری با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج در  این مدت کنار ما بوده است، افزود: تحسین مقام معظم رهبری برای جامعه پزشکی و سلامت مایه مباهات و افتخار است.

,

 

,

, ,

وی گفت: ما در این مدت وضعیت کشورهایی که ادعا داشتند را دیدیم که چگونه در مقابل این ویروس زمین گیر شدند ولی ما به حول قوه الهی در کشور خودمان صحنه های زیبایی از همکاری و همراهی مردم و مسئولان را برای مقابله با این ویروس شاهد شدیم و به موفقیت در مقابله با ویروس دست یافتیم.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب تصریح کرد: ما دیدیم که مانند هشت سال دفاع مقدس، امروز نیز در راه مقابله با ویروس کرونا همه چگونه از خودگذشتگی و ایثار می کردند.

,

حیدری  اظهار کرد: جا دارد از همه افرادی اعم از نیروهای مسلح، مسئولان، سمن ها و خیرین و اقشار مختلف مردم که در کنار ما برای مقابله با ویروس منحوس کرونا ایستاده اند، نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه