اخبار داغ

رییس شورای راهبردی عمار:

امام خمینی (ره) موج مطالبه گری برای نابودی اسرائیل را ایجاد کرد/ 75 درصد مردم دنیا رژیم صهیونیستی را عامل جنگ می دانند

امام خمینی (ره) موج مطالبه گری برای نابودی اسرائیل را ایجاد کرد/ 75 درصد مردم دنیا رژیم صهیونیستی را عامل جنگ می دانند
حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه امام خمینی (ره) موج بیداری را در دل کشورها برای نابودی اسرائیل ایجاد کرد، گفت: 75 درصد مردم دنیا رژیم صهیونیستی را عامل جنگ می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب کارشناس مسائل فلسطین و صهیونیزم در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه اسرائیل در درک عمومی مردم دنیا جعلی است گفت: اگر اسرائیل در سازمان ملل به عنوان یک کشور پذیرفته شده، برای همه معلوم و روشن است که هنگامی که این دولت را به عنوان یک کشور قبول کردند سازمان ملل در اختیار آمریکایی‌ها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رییس شورای راهبردی عمار اضافه کرد: گرچه امروز هم آمریکایی‌ها در سازمان ملل اثرگذار هستند اما امروز دیگر در این سازمان اقتدار گذشته خود را ندارد و جایگاه اصلی خود را از دست داده است.

,

استاد درس خارج افزود: زمانیکه اسرائیل به عنوان کشور در آن زمان انتخاب شد وقتی بود که چین کمونیسم، شوری کمونیسم و تمام این کشورها در پشت پرده همه یک نوع تصمیم داشتند و از یک مکان اداره می شدند و به صورت ظاهری سه نقطه بودند.

,

 

,

اسرائیل با رای مجمع عمومی سازمان ملل، کشور پذیرفته نمی شود

, اسرائیل با رای مجمع عمومی سازمان ملل، کشور پذیرفته نمی شود, اسرائیل با رای مجمع عمومی سازمان ملل، کشور پذیرفته نمی شود,

کارشناس مسائل فلسطین و صهیونیزم با تاکید بر اینکه اسرائیل با رای مجمع عمومی سازمان ملل، کشور پذیرفته نمی شود خاطرنشان کرد: همانطور که سرزمین را از فلسطینی ها به زور گرفتند، مصوبه کشور شدنشان هم قدرتی و زوری بود، بنابراین هرگز افکار عمومی بشر اسرائیل را به عنوان یک کشور نپذیرفت و این مسئله فرقی بین کشورهای اسلامی و غیراسلامی نمی کند.

,

طائب اضافه کرد: در کشورهای مختلف دنیا حاکمیت ها یا به دلیل دست نشاندگی یا به دلیل ارتباطات فکری که سران آن کشورها با اسرائیل دارند و یا به دلیل منافعشان، اجازه ظهور و بروز این فکر اصلی که اسرائیل یک کشور جعلی است را نمی دهند. به طور مثال اگر در کشور آلمان به نام فلسطین بخواهید یک تظاهرات راه اندازی کنید همه مردم حضور پیدا می کنند ولی اگر بگویید این تظاهرات علیه اسرائیل است نه تنها حضور پیدا نمی کنند بلکه هر کسی هم که بیاید توسط دولت به شدت در همان ابتدا سرکوب می شود.

,

, ,

رییس شورای راهبردی عمار افزود: اینکه آلمانی ها تظاهراتی بر علیه اسرائیل نمی کنند و بر علیه فلسطین تظاهرات می کنند به این دلیل است که در پشت پرده اسرائیلی ها دست دارند که نشان می دهد افکار آلمانی ها این مسئله را نپذیرفته ولی به علت اینکه هیات حاکمه آن را به زور قبول کرده مجبور به این کار هستند.

,

 

,

نظر منفی 75درصدی مردم جهان در خصوص رژیم اشغالگر قدس

, نظر منفی 75درصدی مردم جهان در خصوص رژیم اشغالگر قدس, نظر منفی 75درصدی مردم جهان در خصوص رژیم اشغالگر قدس,

استاد درس خارج ادامه داد: چند سال قبل یک نظرسنجی و نظرخواهی در کشورهای اروپایی صورت گرفت که سوال این بود به نظر شما منبع اصلی و منشا اصلی برای بحران ها و درهم ریختگی های بین المللی کجاست که 75 درصد رژیم اشغالی صهیونیستی را انتخاب کردند.

,

کارشناس مسائل فلسطین و صهیونیزم با اشاره به اینکه افکار عمومی جهان واقعیت ها را می فهمند افزود: این مسئله به خوبی قابل مشاهده است که به زور در سطح جهان به دنبال این هستند که بگویند اسرائیل یک کشور است. برای اینکه این زور بر هم پاشیده شود عالم بزرگ و دانایی مانند امام خمینی (ره) در همان ابتدای سخنانشان فرمودند که اسرائیل باید از بین برود و مسئله ای بود که امام برخلاف خواسته ملت ها صحبتی را مطرح نکردند چون این بحث در دل ملت های جهان بود ولی قدرت ظهور و بروز آن را نداشتند.

,

طائب اضافه کرد: حضرت امام برای اینکه این خواسته به ظهور برسد در کشورهای اسلامی اعلام کردند که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس قرار دهیم و همه با هم اعلام کنیم که قدس باید آزاد شود. پس از اینکه در ایران این راهپیمایی برگزار شد آرام آرام در کشورهای دیگر اسلامی نیز راه اندازی و آن بیداری اسلامی شکل گرفت.

,

 

,

ایجاد موج بیداری اسلامی برای نابودی اسرائیل

, ایجاد موج بیداری اسلامی برای نابودی اسرائیل, ایجاد موج بیداری اسلامی برای نابودی اسرائیل,

رییس شورای راهبردی عمار خاطرنشان کرد: درست است که فرآیند آن بیداری اسلامی به تشکیل حکومت های اسلامی خوب در این کشورها منجر نشد اما پدیده اصلی این بود که روز قدس همه مردم کشورهای اسلامی به خیابان می آیند و کسی آن را به مانند گذشته سرکوب نمی کند و آن چراغی بود که امام راحل در دل ملت ها روشن کردند.

,

استاد درس خارج با بیان اینکه از بین رفتن رژیم اشغالگر صهیونیست و روی کار آمدن حاکمیت درست، امروزه تقریبا به یک تفکر بین المللی شده است اذعان داشت: نتیجه این بیداری این است که اشغالگران قدس احساس می کنند که در حال غرق شدن هستند. اسرائیلی ها در پس این غرق شدن آن ذات اصلی خود که سعی می کردند در پوشش های دیپلماتیک پنهان نگه دارند، به نمایش می گذارند و دست به ترور و کشتار در کشورهای مختلف می زنند.

,

کارشناس مسائل فلسطین و صهیونیزم علت اصلی ترورها و کشتارها توسط رژیم اشغالگر صهیونیست را موج بیداری کشورها اعلام کرد و گفت: می توانیم بگوییم که پس از چهل سال برگزاری روز قدس و بیدارگری های صورت گرفته، رژیم صهیونیستی آرام آرام نابودی خود را می بیند و به همین دلیل دست به کشتار و ترور می زند که هر چه بیشتر شود، نتیجه اش نزدیکتر شدن اسرائیل به نابودی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه