اخبار داغ

مدیر اوقاف و امور خیریه بندرعباس:

دست های مهربان واقف هرمزگانی به کمک شیرخوارگان آمد

دست های مهربان واقف هرمزگانی به کمک شیرخوارگان آمد
کریمی از اجرای نیت موقوفه مرحوم حاج مختار مشیر دوانی خبر داد و گفت: اجرای نیت واقفان اعتمادسازی برای ترویج فرهنگ وقف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ محمد کریمی مدیر اوقاف و امور خیریه بندرعباس با اشاره به این‌که بیشترین موقوفات به ثبت رسیده در شهرستان مربوط به تعزیه‌داری و روضه خوانی است اظهار کرد: موقوفه مرحوم حاج مختار مشیر دوانی دارای نیت تلاوت قرآن-عزاداری در ماه رمضان، محرم و صفر- شیرخوارگان و نیز اطعام است که از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از بیست میلیون تومان اجرای نیت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: اجرای نیت این موقوفه در شهرستان بندرعباس بوده که یکی از نیات روز این مرحوم، کمک به شیرخوارگان است و در هماهنگی با مسئول شیرخوارگاه الزهرا(س) مبلغی جهت خرید شیر خشک اهدا گردید.

,

کریمی ادامه داد: اجرای نیت واقفان خیراندیش یکی از برکات انقلاب اسلامی است که در چهل سال گذشته، تلاش شده تا با احصا نیت واقفان به این نیات عمل می شود.

,

وی اضافه کرد: وقف میراث بسیار ارزشمندی است که با مرور زمان فراموش نمی شود و نیازمندان جامعه از توفیقات آن بهره مند می شود و امیدواریم این فرهنگ بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندرعباس با اشاره به تشکیل کمیته اجرای نیات واقفین بندرعباس در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: هدف از تشکیل این کمیته، هماهنگی هرچه بهتر این اداره در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش است که از ابتدای ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت الهی نیز اجرایی شده است.

,

کریمی خاطرنشان کرد: طرح ضیافت الهی با هدف ایجاد نشاط قرآنی و معنوی، و بهره‌گیری بهینه اقشار زائرین و روزه‌داران ارجمند از بهار قرآن و برکات این ماه درحال اجرا است.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه