اخبار داغ

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

همکاری برخی حکام کشورهای اسلامی با رژیم غاصب اسرائیل

همکاری برخی حکام کشورهای اسلامی با رژیم غاصب اسرائیل
محمد اسماعیلی،عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حکام وابسته به غرب در کشورهای اسلامی با رژیم غاصب اسرائیل همکاری می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: همانگونه که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند، قدس باید آزاد شده و به مردم فلسطین تعلق یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با بیان اینکه فلسطین سرزمینی از سرزمین‌های اسلامی است که توسط کفار اشغال شده است، افزود: این سرزمین به هر قیمتی باید به جهان اسلام برگردد.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: اهمیت روز قدس یک اهمیت اسلامی و دینی است و همه مسلمانان جهان در آزاد سازی قدس شریف تکلیف دشته و باید با به عدم رسمیت شناختن رژیم غاصب اسرائیل و مبارزه با او به آزاد سازی قدس اقدام کنند.
,
 
,
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیش از 70 سال است که مردم فلسطین زیر چکمه‌های صهیونیست‌ها و صیهونیست بین‌الملل له می‌شوند و برخی کشورهای عربی و اسلامی اهمیت لازم را به آزاد سازی سرزمین قدس نداده و حکام وابسته به غرب در کشورهای اسلامی با آنها همکاری می‌کنند.
,
 
,
اسماعیلی خاطرنشان کرد: ملت‌های بیدار به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اکثر نقاط جهان متوجه این موضوع شده و روز قدس در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.
,
 
,
وی افزود: رژیم غاصب اسرائیل نه تنها باید از کرانه باختری بلکه باید همه فلسطین را ترک گفته و این جمله امام خمینی (ره) که "اسرائیل باید از بین برود" شعار نیست و باید به حقیقت بپیوندد.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: با همت و تلاش همه مسلمانان در جهان رژیم اشغالگر قدس نابود و مردم فلسطین در این سرزمین اسلامی با امنیت کامل زندگی خواهند کرد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه