اخبار داغ

آخرین وضعیت نقل و انتقالات در تیم والیبال سپاهان

آخرین وضعیت نقل و انتقالات در تیم والیبال سپاهان
فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری‌توانا و محمودرسولی که فصل پیش نیز در تیم والیبال سپاهان بازی می‌کردند، برای ادامه همکاری با باشگاه سپاهان به توافق رسیدند و قراردادهای خود را برای یک فصل دیگر تمدید کردند؛ پیش از این نیز علیرضا مباشری قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرده بود و محمدطاهر وادی و امین رضوی از سپاهان جدا شده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری‌توانا و محمودرسولی که فصل پیش نیز در تیم والیبال سپاهان بازی می‌کردند، برای ادامه همکاری با باشگاه سپاهان به توافق رسیدند و قراردادهای خود را برای یک فصل دیگر تمدید کردند؛ پیش از این نیز علیرضا مباشری قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرده بود و محمدطاهر وادی و امین رضوی از سپاهان جدا شده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تیم سپاهان اصفهان با 37 امتیاز رده چهارم جدول را در اختیار داشت که با توجه به بیماری کرونا لیگ در سال 98 نیمه‌تمام ماند؛ بر اساس اعلام فدراسیون از لیگ برتر سال 98 هیچ تیمی به دسته پایین تر سقوط نکرده و قرار است درباره صعود 2 تیم از لیگ دسته اول نیز تصمیم گیری شود. تا اینجا یعنی 15 تیم واجد شرایط برای حضور در لیگ برتر هستند.

,

اما این موضوع به نظر نمی رسد بیانگر این موضوع باشد که لیگ امسال با 15 تیم برگزار شود بلکه با توجه به قوانین سفت و سختی که فدراسیون برای ورود تیم ها به لیگ برتر در سال 99 قرار داده، برخی تیم ها نخواهند توانست از این فیلترها گذر کنند و به احتمال زیاد حتی تعداد تیم‌ها از عدد 13 که تعداد تیم ها در لیگ سال 98 بود نیز کمتر خواهد بود.

,

والیبال دوستان اصفهانی منتظر درخشش تیمشان امسال در لیگ والیبال هستند.

,

انتهای ییام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه