اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

نیروهای مسلح در خط مقدم خدمت به مردم و پاسداری از انقلاب قرار دارند

نیروهای مسلح در خط مقدم خدمت به مردم و پاسداری از انقلاب قرار دارند
کریمی فرمانده سپاه روح الله گفت: امروز نیروهای مسلح کشور در خط مقدم خدمت به مردم و پاسداری از انقلاب اسلامی قرار دارند و برای دفاع از حقوق ملت و پاسداری از انقلاب اسلامی از همه توان خود استفاده می کنند و در این راه مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) دردفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان مرکزی به جهت مشارکت و همکاری در برگزاری باشکوه کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) دردفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) دردفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در این مراسم گفت: امروز نیروهای مسلح کشور در خط مقدم خدمت به مردم و پاسداری از انقلاب اسلامی قرار دارند و برای دفاع از حقوق ملت و پاسداری از انقلاب اسلامی از همه توان خود استفاده می کنند و در این راه مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

,

وی افزود: تدبیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر "قوی باشیم" که ترجمان "واعدوا لهم ما استطعتم من قوه" است امروز در دستور کار نیروهای مسلح کشور قرار گرفته و امید داریم در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی لحظه ای از حرکت روبه جلو متوقف نشویم.

,

فرمانده سپاه روح الله اظهار داشت: امروز در شرایطی که دنیا درگیر ویروس منحوس کرونا است و به تبع آن این ویروس در ایران شیوع پیدا کرده خوشبختانه با هدایت‌ها و هوشمندی های قرآنی و حکیمانه مقام معظم رهبری به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده ایم و این نشان می دهد ما همواره باید بابت نعمت بزرگ ولایت فقیه خدا را شاکر و سپاس گذار باشیم.

,

وی ادامه داد: امروز حضور مقتدر نیروهای مسلح کشور در آب،خاک و آسمان برای دشمنان ملت و انقلاب پیام آور رعب و وحشت و برای دوستداران انقلاب اسلامی مایه افتخار و عزت است و نور امید را در دل مظلومان و آزادی خواهان ایجاد کرده است.

,

فرمانده سپاه روح الله با تقدیر از کلیه دستندرکارانی که در برگزاری کنگره شهدا نقش آفرینی کردند،گفت: برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی در سال گذشته یکی از افتخارات بزرگ در استان محسوب می شود و این رویداد بزرگ با همت و انسجام همه مجموعه استان مرکزی با موفقیت کامل برگزار شد که جا دارد از کلیه مردم و مسئولین به جهت مشارکت و همکاری خوب تقدیر کنیم.

,

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح استان در برگزاری این رویداد بزرگ تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی داشتند که قابل تقدیر است،افزود: امروز در شرایط بیماری کرونا نیز شاهد اقدامات خوبی در سطح استان توسط نیروهای مسلح از جمله بسیج،سپاه،ارتش و ناجا هستیم که این نشان می دهد مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

,

فرمانده سپاه روح الله در پایان خاطر نشان کرد: در گام اول کنگره بیش از یک هزار برنامه فرهنگی و ۱۷ اجلاسیه برگزار شد که بعد از برگزاری مراسم اصلی ساختار و سازمانی که به برکت کنگره ایجاد شده بود را حفظ کردیم و طبق مطالبه مقام معظم رهبری گام دوم را شروع کردیم که امروز خوشبختانه به نقاط خوبی رسیدیم و یکی از آنها آشنایی جوانان و نوجوانان با ارزش های دفاع مقدس و سیره امام است که تحت عنوان اردوهای یک روزه شهید ایزد پناه برگزار شد و این اردوها بعد از کرونا شروع خواهند شد.

,

در این مراسم از سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی، سرهنگ قاسم جلیلوند فرمانده مرکز درجه داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک، سرهنگ پاسدار رضا کریمی فرمانده تیپ ۷۱ سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مسئولین استان با اهدای لوحی تقدیر شد.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه