اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کرمان مطرح کرد؛

نقش کلیدی سپاه و بسیج در کنترل ویروس کرونا/ جامعه عشایری در تغییر و تحولات کشور سهم بزرگی دارد

نقش کلیدی سپاه و بسیج در کنترل ویروس کرونا/ جامعه عشایری در تغییر و تحولات کشور سهم بزرگی دارد
حجت‌الاسلام علیدادی ‌سلیمانی گفت: شیوع ویروس کرونا سبب نا امیدی دولت‌ های مختلف شده است اما ایران اسلامی با استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و مردم در کنار دولت توانسته این بیماری را کنترل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی ‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز بسیج عشایری گفت: اافتخار می کنم که از قشر عشایر هستم و به خاطر این نعمت به خود می بالم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: در گذشته عشایر 60 درصد از جمعیت ایران را به خود اختصاص داده بودند، 30 درصد در انحصار روستاها و تنها 10 درصد جمعیت کشور در شهرها حضور داشت، امروزه جمعیت عشایری در کشور بسیار کم شده و شهرها مملو از جمعیت هستند.

,

امام جمعه کرمان تصریح کرد: رفتن عشایر به شهرها و روستاها یک آسیب است، تغییر سبک زندگی در کاهش جمعیت عشایری استان کرمان موثر بوده و در استان بزرگی همچون چون کرمان جمعیت عشایری به میزان یک سی و دوم رسیده است.

,

حجت‌الاسلام علیدادی ‌سلیمانی مطرح کرد: ساده‌ترین زندگی ممکن برای یک انسان زندگی به سبک عشایری است، جامعه فرهیخته و هنرمند کشور باید سبک زندگی عشایر را به تصویر کشیده و به جامعه معرفی کند.

,

جامعه عشایری در تغییر و تحولات کشور سهم بزرگی دارد

, جامعه عشایری در تغییر و تحولات کشور سهم بزرگی دارد,

وی یادآور شد: جامعه عشایری در تغییر و تحولات کشور سهم بزرگی دارد و در حکومت‌های مختلف کشور در دوران مختلف سهم ایلات، طوایف و قبیله‌ها بسیار زیاد است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که جغرافیای اسلام را به گونه ای تحت تاثیر خود قرار داده که حتی در کشورهای غیر اسلامی مورد احترام است، از عشایر استان کرمان به شمار می رود.

,

حجت‌الاسلام علیدادی ‌سلیمانی عنوان کرد: شهادت حاج قاسم جلوه‌ای از قیامت است که در مراسم تشییع پیکر مطهر او در همه نقاط کشور به وضوح دیده شد.

,

وی ادامه داد: همه شهرهای ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی متقاضی تشییع پیکر  این شهید بزرگوار بودند، 6 هزار و 500 شهید استان کرمان تحت فرماندهی حاج قاسم برای دفاع از میهن به شهادت رسیدند و پرورش یافته این مکتب بودند.

,

وحشت دشمن از خدمات رسانی سپاه و بسیج به مردم

, وحشت دشمن از خدمات رسانی سپاه و بسیج به مردم,

امام جمعه کرمان ابراز کرد: ماموریت سپاه و بسیج کمک به مردم است و اینکه بعضی‌ می‌گویند سپاه چرا در حوزه های مختلف وارد می‌شود اشتباه است، چرا که ماموریت سپاه کمک به مردم و خدمت به محرومان جامعه است.

,

حجت‌الاسلام علیدادی ‌سلیمانی افزود: سپاه برای حفاظت از دستاوردهای نظام ماموریت دارد تا به یاری مردم بشتابد، حضور بسیج و سپاه برای کمک به مردم، دشمن را ناراحت و نگران کرده است.

,

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) بسیج را هوشمندانه طراحی کرد که امروز خاری به چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، با تمام تحریم‌ها و فشارهایی که دشمن ایجاد کرده باز هم سپاه و بسیج با کمک به مردم تهدیدات دشمن را خنثی کرده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا سبب نا امیدی دولت‌ های مختلف شده است اما ایران اسلامی با استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و مردم در کنار دولت توانسته این بیماری را کنترل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه