اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان زنجان:

قیمت جدید نان از پنج شنبه هفته جاری در زنجان اعمال می‌شود/ قطع سهمیه نانوایی‌های متخلف

قیمت جدید نان از پنج شنبه هفته جاری در زنجان اعمال می‌شود/ قطع سهمیه نانوایی‌های متخلف
فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان از اعمال قیمت جدید نان تا دو روز آینده در استان زنجان خبرداد و گفت: با قیمت جدید تخلفان به حداقل می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اعمال قیمت جدید نان در استان زنجان اظهار کرد: قیمت‌های جدید از پنج شنبه هفته جاری در زنجان اعمال خواهد شد، البته نظارتها نیز افزایش می‌یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه قیمت‌های جدید به صورت کامل کارشناسی شده است تصریح کرد: با رویه جدید قیمت‌ها کیفیت نان افزایش می‌یابد و چانه‌ها نیز به وزن واقعی خود می‌رسد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: بعد از آنکه قیمت‌ها ابلاغ شده هر واحد نانوایی که وزن مصوب چانه‌ها را رعایت نکند هم برخورد خواهد شد و هم سهمیه آن نیز قطع می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه جمع پرونده‌هایی اخیرا در خصوص تخلفات نانوایی‌ها تشکیل شده حدود 5 هزار مورد بوده است افزود: این پرونده‌ها تقریبا اکثر نانوایی‌ها را شامل می‌شود.

,

فغفوری با تاکید براینکه قیمت‌های جدید تقریبا جلوی خیلی از تخلفات را می‌گیرد گفت: نظارت‌ها ریزتر و دقیق‌تر می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه عدم افزایش قیمت زمینه را برای افزایش تخلفات مهیا کرده بود افزود: بعد از اعمال قیمت برخورد با متخلفان هم بیشتر می‌شود.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان بیان کرد: اعمال قیمت‌های جدید نان مصوبه مهرماه سال 98 هیئت دولت بوده که به دلیل مشکلات بوجود آمده اعمال آن با هشت ماه تاخیر انجام می‌شود.

,

وی با بیان اینکه با این وضعیت نانوایی‌ها منصف متضرر می‌شدند خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از نانوایی‌ها هم دست به تخلف می‌زدند که بعد از اعمال قیمت‌های جدید به هیچ عنوان تخلفان قابل پذیرش نیست.

,

وی با بیان اینکه با بیان اینکه جلوی برخی از تخلفاتی که نانوایی‌ها به بهانه‌ها مختلف مانند سبوس کردن دوطرف نان و غیره مرتکب می‌شدند گرفته می‌شود افزود: حتی برای کنجد کردن نان سقف قیمت تعیین شده است.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه جزو آخرین استان شمالغرب در افزایش قیمت‌ نان هستیم گفت: اردیبل و کردستان نیز در هفته گذشته افزایش قیمت‌ها را اعمال کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه