اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

جنبش همگانی تولید محتوای دیجیتال روز قدس شکل گیرد/واژه های ضد صهیونیستی باید در فضای مجازی ترند شود

جنبش همگانی تولید محتوای دیجیتال روز قدس شکل گیرد/واژه های ضد صهیونیستی باید در فضای مجازی ترند شود
حجتالاسلام میثم فیاضی گفت: با انتشار محتوای مناسب و هشتک هایی در فضای مجازی از جمله توییتر و اینستاگرام، امسال نیز از رژیم صهیونیستی برائت می جوییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام میثم فیاضی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت:  فرمایش حضرت علی (ع ) هست که « با ظالم در هر نقطه ای مبارزه کنید و از حق مظلوم دفاع کنید» بنابراین روز قدس روز دفاع از حق مظلوم در وحله اول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه، هرچند بخاطر کرونا تجمعاتی صورت نخواهد گرفت، اما باید در فضای مجازی برًّنده تر و بیشتر از هر روز دیگر روز قدس را در دنیای مجازی به تصویر کشیده شود.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:  فضای مجازی و رسانه های  نقش اساسی و تعیین کننده ای دراین خصوص باید داشته باشند و با هشتک های متعدد و منسجم روز قدس را به گوش جهانیان برسانند.

,

وی تولید محتوا حول محور روز قدس و اشغال فلسطین را وظیفه هر فردی دانست و تصریح کرد: با انتشار  محتوای مناسب  و هشتک هایی در فضای مجازی از جمله توییتر و اینستاگرام، امسال نیز از رژیم صهیونیستی برائت می جوییم.

,

حجت الاسلام فیاضی ، شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل را موجب خشم و ترس و نگرانی استکبار برشمرد و ابراز داشت: این شعارها تبلور امر به معروف و نهی از منکر در برائت از این دو رژیم جنایتکار است.

,

وی اذعان کرد: هم اکنون جهان در تسخیر  فضای مجازی است و ما باید با ابزارهای موجود به نحو شایسته اطلاع رسانی کنیم.

,

وی در پایان در باره رزمایش کمک مومنانه به دنبال طرح از سوی مقام معظم رهبری افزود: این اقدامات بزرگترین و ارزشمندترین اقداماتی هست که سپاه با همت خیرین و بسیج ولو برای چند روز نشاط و روحیه را به جمع خانواده های نیازمند هدیه کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه