اخبار داغ

به علت رشد ابتلا به بیماری کووید ۱۹در خراسان شمالی؛

اعمال برخی محدودیت‌ها در استان تشدید شد

اعمال برخی محدودیت‌ها در استان تشدید شد
ولی الله حیاتی گفت: با توجه به رشد ابتلا به بیماری کووید 19 در استان، اقدامات محدودکننده با هدف مقابله با روند رو به رشد این بیماری تشدید می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی الله حیاتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: تمامی بوستان ها، پارک ها و تفرجگاه های سطح استان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

حیاتی در ادامه با اشاره به اینکه دفاتر پیشخوان سطح استان از کلونی های پر جمعیت هستند، تصریح کرد: اعمال مقررات سختگیرانه تری در زمینه رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی برای این واحدهای خدماتی در دستور کار قرار گرفته است.

,

وی در ادامه به فعالیت اصناف استان نیز اشاره کرد و گفت: مشاغل پر ریسک حوزه اصناف در استان با مقرارت سختگیرانه تری اداره خواهند شد.

,

وی بیان کرد: شهرداری ها همچنین ادارات حمل و نقل و پایانه های استان بر نظارت بر ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در این حوزه فعالیتی موظف شده اند.

,

حیاتی ابراز امیدواری کرد: با اعمال این مقرارات سختگیرانه که از هفته جاری آغاز شده است، بتوانیم در زمینه قطع کردن چرخه انتقال کرونا ویروس در استان گام های موثرتری را برداریم.

,

به گزارش عصر اترک، تا ظهر روز 29 اردیبهشت ماه جاری، تعداد مبتلایان به بیماری کووید 19 در استان به هزار و 719 نفر و تعداد متوفیان ناشی از ابتلا به این بیماری در استان نیز به 110 نفر رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه