اخبار داغ

بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس:

کرونا باعث افزایش دامنه اشتغال صنایع دستی شد

کرونا باعث افزایش دامنه اشتغال صنایع دستی شد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، هر چقدر که توزیع صنایع دستی با اخلال مواجه شده و بازارهای صنایع دستی آسیب دیده است اما دامنه اشتغال صنایع دستی در ایام کرونا بیشتر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون الهیاری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص برنامه ریزی های میراث فرهنگی و صنایع دستی پس از کرونا، اظهار کرد: باید طرح ها و پیش بینی هایی را برای پس از کرونا داشته باشیم که بتوانیم شرایط رونق توزیع صنایع دستی را فراهم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: شرایط برگزاری بازارچه ها و نمایشگاه های صنایع دستی و توزیع تسهیل برای ایام پساکرونا فراهم می شود.

,

وی افزود: بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس، هر چقدر که توزیع صنایع دستی با اخلال مواجه شده و بازارهای صنایع دستی آسیب دیده است اما دامنه اشتغال صنایع دستی در ایام کرونا بیشتر شد.

,

الهیاری بیان کرد: کسانی که مشاغل خانگی داشتند دست از کار بر نداشتند، عده ای زیادی هم که در حوزه های دیگر فعالیت می کردند و بیکار شده بودند، این ایام آمدند و در حوزه صنایع دستی مشغول به کار شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه