اخبار داغ

فرماندار گنبد:

رسانه بهترین ظرفیت برای تبیین آرمان های روز قدس است

رسانه بهترین ظرفیت برای تبیین آرمان های روز قدس است
فرماندار گنبد گفت: با توجه به لغو برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال باید از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای تبیین این روز بزرگ و نیز دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی که فعلا برگزاری آنها میسر نیست، برای گروه‌های مختلف مردم بویژه جوانان استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، عبدالقدیر کریمی در جلسه مشترک گرامیداشت روز جهانی قدس و سوم خرداد روز آزادسازی فتح خرمشهر اظهار داشت: با توجه به لغو برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال باید از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای تبیین این روز بزرگ و نیز دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی که فعلا برگزاری آنها میسر نیست، برای گروه‌های مختلف مردم بویژه جوانان استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,
وی همچنین بر فضاسازی و تبلیغات محیطی مناسب بزرگداشت این مناسبت ها توسط ادارات و نهادها و نیز هیات امنای بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها تاکید کرد.
,
 
,
معاون استاندار گلستان گفت: آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سبب تبدیل این روز به یک نماد و شاخص تاریخی برای مردم ایران شد.
,
 
,
وی همچنین اظهار کرد: در روز سوم خرداد دلاور مردان ایرانی واسطه خداوند شده و این روز به اراده خداوند یکی از دوست داشتنی ترین شهر سرزمین ایران از دست بعثیان زمان آزاد شد.
,
کریمی تصریح کرد: روز آزادی خرمشهر برای مردم ایران یکی از روزهای پر اهمیت و با ارزش است که هیچگاه از ذهن و زندگی آنها پاک نمی شود.
,
 
,
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز گفت: باتوجه به لغو راهپیمایی امسال روز قدس، باید شرایط برای استماع همگانی منویات رهبر معظم انقلاب در این روز از طریق فعالان فضای مجازی فراهم شود.
,
 
,
حجت الاسلام رضا دیلمی افزود: پخش سرودهای انقلابی با موضوع روز قدس قبل از اذان ظهر از بلندگو مساجد و حسینیه‌ها، ارسال پیامک بزرگداشت روز قدس برای کارکنان ادارات و نهادها و دیگر اقشار مردم، استفاده از ظرفیت فضای مجازی با دو هشتک "قدس بیت الشهدا" و "هر خانه یک سنگر مقاومت" و جمع آوری امضای آنلاین برای محکومیت جنایات اسرائیل و آزادی قدس شریف از دیگر اقدامات فرهنگی پیش بینی شده برای بزرگداشت روز جهانی قدس امسال است.
,
 
,
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: با توجه به شرایط خاص جامعه یکی از برنامه های مهم گرامیداشت سوم خرداد ترویج گفتمان مقاومت در فضای مجازی است.
,
 
,
سید یحیی قاضوی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ایجاد شرایط خاص کنونی گرامیداشت روز قدس و سوم خرداد به صورت فعالانه در فضای مجازی دنبال می شود.
,
 
,
وی با اشاره به ارزشمند بودن روز سوم خرداد به عنوان روز آزادی خرمشهر تصریح کرد: این روز در تقویم جمهوری اسلامی روز ارزشمندی است و باید مقاومت و ایثار رزمندگان در آزاد سازی این شهر به آیندگان تبیین شود.
,
 
,
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: امسال برنامه های این دو روز بیشتر در فضای مجازی انجام می شود و برنامه های متنوعی در طی سه روز برای گرامیداشت روز سوم خرداد در نظر گرفته شده است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: شعار امسال روز سوم خرداد" ما قوی هستیم" است که باید در تمام فعالیت های این شعار تاکید شود.
,
 
,
قاضوی گفت: ترویج گفتمان مقاومت به صورت تبلیغات محیطی یا عکس نوشته ها در فضای مجازی از مهم ترین برنامه های این سه روز خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه