اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

روند ابتلا به کرونا در اغلب شهرهای استان مرکزی سیر نزولی دارد

روند ابتلا به کرونا در اغلب شهرهای استان مرکزی سیر نزولی دارد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با توجه به تغییراتی که در آمار ابتلا و حتی موارد فوت ناشی از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و بستری در روزها و هفته های اخیر داشته‌ایم روند ابتلا به کرونا در اغلب شهرهای استان مرکزی سیر نزولی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیام اینستاگرامی در خصوص وضعیت کرونا در استان مرکزی نوشت: با توجه به تغییراتی که در آمار ابتلا و حتی موارد فوت ناشی از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و بستری در روزها و هفته های اخیر داشتیم و همچنین روند نزولی تدریجی موارد ابتلا در اغلب شهرهای استان طی هفته های اخیر به احتمال زیاد در آخرین تقسیم بندی وضعیت شهرهای استان از لحاظ بیماری ویروسی کرونا، شهرهای تفرش، زرندیه و شازند در میان شهر های سفید قرار خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

جمالیان اظهار کرد: امیدوارم با توجه به شرایط موجود در روزهای آینده اولین استانی باشیم که در وضعیت سفید قرار خواهد گرفت.

,

 وی ادامه داد: از مردم شهر هایی که به عنوان شهر سفید انتخاب می شوند درخواست داریم که این تقسیم بندی را به عنوان پاک شدن آن شهر از بیماری کووید۱۹ قلمداد نکنند. این تقسیم بندی به معنی عدم وجود بیماران کرونا ویروس بستری در بیمارستان آن شهر است، در حالی است که بیماران کرونایی قرنطینه در منزل و یا مواد مثبت بدون علامت که شناسایی نشده اند، هنوز وجود دارد و هر لحظه امکان دارد که این وضعیت با بی احتیاطی و عدم رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های لازم تغییر پیدا کند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک  خاطرنشان کرد: از تمامی مردم استان مرکزی که در شب‌های پر خیر و برکت قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی و بهداشت فردی، مراسم احیا را بر پا کردند و از تمامی مسئولین برگزاری این مراسم و تشکر و قدردانی نمود و این اتحاد و همدلی ایجادشده، در راستای مهار این ویروس در استان مرکزی ستودنی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه