اخبار داغ

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان:

شیوع بیماری کرونا نمی‌تواند مانعی برای حمایت از قدس شریف باشد

شیوع بیماری کرونا نمی‌تواند مانعی برای حمایت از قدس شریف باشد
حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی، دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا، امسال هم روز قدس به هر نحوی که دولت صلاح بداند گرامی داشته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: از آنجایی‌که قدس شریف قبله اول مسلمین بوده و این مکان مقدس اهمیت خاصی دارد، گرامیداشت روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی افزود: این مکان مورد احترام همه مسلمین بوده و توسط یهود اولین دشمن اسلام و مسلمین غصب شده است که این عمل خلاف شرع، قانون و قوانین بین‌المللی است.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: از روزی که قدس شریف به اشغال در آمده است، مسلمانان و آزادی خواهان جهان عمل خلاف قوانین بین‌المللی رژیم غاصب اسرائیل را در گفتار و عمل محکوم می‌کنند.
,

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان ادامه داد: امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس روزی نامگذاری کردند تا مسلمین جهان از آن حمایت کرده و به فکر آزادی آن باشند.

,
حجت‌الاسلام بیگ محمدی خاطرنشان کرد: 40 سال است مردم مسلمان و آزادی خواه جهان این روز را گرامی داشته و با توجه به وقایع جهانی اقدامات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم می‌کنند.
,
 
,
وی گفت: امسال نیز با توجه به طرح معامله قرن ننگین و ضرورت محکومیت این طرح آمریکایی، اسرائیلی گرامیداشت روز قدس بیشتر از گذشته اهمیت دارد.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: مسلمانان اگر خواهان آزادی قدس و احترام به مقدسات اسلامی هستند باید آخرین ماه رمضان را به عنوان روز قدس به هر عنوانی که می‌توانند انزجار خود را از غصب این مکان مقدس و حمایت از فلسطینان را اعلام کنند.
,
 
,
وی گفت: امسال با وجود شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی وجود ندارد اما باید به هرشکلی که دولت صلاح می‌داند از قدس شریف حمایت و انزجار خود را از اقدامات رژیم غاصب اسرائیل اعلام کنیم.
,
 
,
حجت‌الاسلام بیگ محمدی ادامه داد: برپایی و گرامیداشت روز قدس تا آزادی قدس شریف ادامه دارد و هر ساله باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه