اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی مطرح کرد

افتتاح 37 پروژه ورزشی خراسان‌جنوبی در سال جاری/ 73پروژه ورزشی نیمه تمام نیازمند 85 میلیارد تومان اعتبار است

افتتاح 37 پروژه ورزشی خراسان‌جنوبی در سال جاری/ 73پروژه ورزشی نیمه تمام نیازمند 85 میلیارد تومان اعتبار است
عزیزی گفت: در خراسان جنوبی۷۳ پروژه ورزشی نیمه تمام داریم که اتمام این تعداد پروژه نیازمند ۸۵ میلیارد تومان اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم توزیع تجهیزات آموزشی و اداری بین مدارس خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی سفرهای شهرستانی استاندار خراسان‌جنوبی به شهرستان‌های استان یکی از تصمیماتی که اتخاذ شد همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان جهت تجهیز مدارس بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با بیان اینکه در گام اول هفت خوابگاه شبانه‌روزی خراسان‌جنوبی را تجهیز کردیم، افزود: این تجهیزات شامل امکانات ورزشی از جمله میز تنیس روی میز، پینگ‌پنگ، دارت، شطرنج، توپ، تور و طناب است.
,
 
,
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی ارزش ریالی این تجهیزات را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این طرح در قالب خانه ورزش مدارس پیگیری می‌شود.
,
 
,
عزیزی بیان کرد: بسیاری از روستاهای خراسان‌جنوبی فضایی تحت عنوان خانه ورزش ندارند که می‌توان با همکاری آموزش و پرورش این فضاها و امکانات را تأمین کرد و تلاش می‌شود در گام دوم ۲۵ خانه ورزش روستایی استان تجهیز شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: طرح خانه ورزش مدارس برای اولین بار در کشور در خراسان‌جنوبی اجرایی می‌شود.
,
 
,
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با بیان این‌که در حال حاضر در استان ۷۳ پروژه ورزشی نیمه تمام داریم، افزود: اتمام این تعداد پروژه نیازمند ۸۵ میلیارد تومان اعتبار است.
,
 
,
عزیزی گفت: برنامه ما برای سال جاری افتتاح ۳۷ پروژه ورزشی با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است و با توجه به این‌که منابع خوبی به مجموعه ورزش و جوانان اختصاص یافته امیدواریم بتوانیم پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.
,
 
,
وی از افتتاح ۱۵ پروژه ورزشی استان در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: تا پایان دولت ۵۳ پروژه ورزشی دیگر در خراسان‌جنوبی افتتاح خواهد شد.
,
 
,
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: آمادگی افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی در ایام فتح خرمشهر را داریم.
,
 
,
عزیزی عنوان کرد: از چند روز گذشته نیز طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در ورزش عملیاتی شده و تعدادی از رشته های ورزشی فردی فعالیت خود را آغاز کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه