اخبار داغ

شاکری در نشست«اولویت‌های مجلس یازدهم»:

مردم نماینده در تراز سردار سلیمانی می خواهند

مردم نماینده در تراز سردار سلیمانی می خواهند
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم عنوان کرد: مردم اعلام کرده اند ما نماینده ای می خواهیم که در تراز سردار سلیمانی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اقبال شاکری منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست خبری " اولویت‌های مجلس یازدهم" که به همت بسیج دانشجویی در لانه جاسوسی سابق امریکا و دفتر سفیر سابق این کشور برگزار شد، گفت: وقتی امام فرمودند مجلس در راس امور است، یعنی همه نماینده‌ها در راس امور هستند برای همین ما در مجلس، نماینده تر نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه با اشاره به ضعیف بودن بعد نظارتی مجلس، تصریح کرد: بحث نظارت در مجلس یکی از ابزاری است که برای در راس  بودن مجلس کمک می‌کند. 

,

شاکری تصریح کرد: مردم از نمایندگان مجلس یازدهم، انتظار تشکیل یک مجلس جهادی و انقلابی دارند و باید در بحث قوانین و اصلاحاتی که باید صورت گیرد این مسئله مورد توجه قرار گید.

,

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه جایگاه مجلس تضعیف شده ادامه داد: مجلس باید به جایگاه اصلی خودش بازگردد.

وی درباره بحث شفافیت آرای نمایندگان هم تاکید کرد: یکی از مسائلی که کمک می کند مجلس جایگاه اصلی خودش را پیدا کند، بحث شفافیت آرای نمایندگان است. وقتی نمانیده‌ای دارد آگاهانه تصمیم می‌گیرد و هیچ فشاری هم وجود ندارد چه ایرادی دارد که رای وی شفاف باشد و هر مکانیزمی هم لازم است باید فراهم شود تا این اتفاق رخ دهد.

,
,
,

شاکری تاکید کرد: شفافیت باید در همه امور باشد، به خصوص در اقدامات دولت، در بحث مالی، بودجه، قراردادها و قراردادهای دستگاه های اجرایی، اینها شفافیت آرای نمایندگان را تکمیل می‌کند.

,

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم تصریح کرد: مردم اعلام کرده اند ما نماینده ای می خواهیم که در تراز سردار سلیمانی باشد و انشالله بتوانیم که در دور بعدی مجلسی در تراز انقلاب و نمایندگانی در تراز شهید سلیمانی داشته باشیم.

,

وی درباره چگونگی تحقق شعار سال هم گفت: منابع کشور ما آنقدر زیاد است که اگر مسئولان در حد همین منابع هم کار کنند کارهای خیلی بزرگی انجان خواهد شد. بارها هم مشخص شده که هیچکدام از موانع خارجی جلوی راه پیشرفت و فعالیت های ما را نگرفته است.

,

شاکری تاکید کرد: در حوزه های علمی و فناوری یک جهش بسیار بی‌نظیری در کشور رخ داده، در صنایع دفاعی هم همینطور، در همین بحث پرتاپ ماهواره دیدیم که چه اتفاق بزرگی رخ داد.

,

وی گفت: ما مانعی از نظر منابع انسانی، طبیعی و اقتصادی نداریم، یک همت و عزم نیاز است که مطمئنم جوانان ما این را دارند و انشالله در فراکسیونی که تشکیل خواهد شد پیگیر این مسائل و حمایت از نخبگان هستیم.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: اگر دولت نتوانست اقداماتی را که تعهد دارد انجام دهد، باید با استفاده از ابزارهای موجود به دنبال حل مشکل بود و مسئولان باید نسبت به اقدامات خودشان پاسخگو باشند.

,
,
,

شاکری اظهار داشت: چرا یک تحقیق و تفحص یه اندازه عمر یک مجلس طول می کشد و سالها هم قرائت نمی شود؟  باید در مجلس یازدهم برای رفع این مشکلات تلاش کرد.

انتهای پیام/ک

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه