اخبار داغ

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی خبر داد؛

تاریخ اعتبار از دفترچه های درمان تامین اجتماعی از خردادماه حذف می شود

تاریخ اعتبار از دفترچه های درمان تامین اجتماعی از خردادماه حذف می شود
محمد علی عباس زاده گفت: درج اعتبار در دفترچه های درمان تامین اجتماعی حذف و اخذ استحقاق درمان از طریق سامانه استحقاق درمان استعلام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی عباس زاده، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک در این باره اظهار کرد: از ابتدای خرداد ماه امسال روش درج تاریخ اعتبار بر دفترچه های درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت دستی از دستور کار خارج می شود و اخذ استحقاق درمان از طریق سامانه استحقاق درمان استعلام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

عباس زاده افزود: در این راستا، نیازی به مراجعه بیمه شدگان و مستمری بگیران و افراد تحت تکفل آنان به شعب و کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی برای تمدید اعتبار دفترچه درمانی آنان نیست.

,

وی همچنین تصریح کرد: بررسی و کنترل استحقاق درمان بیمه شدگان، مستمری بگیران و افرد تحت تکفل آنان با رعایت اصول و قواعد بیمه ای در بخش سرپایی در تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد و پزشکان با استفاده از روش های جایگزین معرفی شده انجام خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: فرآیند اخذ استحقاق درمان در بخش بستری با رعایت اصول و قواعد رفع همپوشانی های درمانی سازمان های بیمه گر پایه کماکان به قوت خود باقی است.

,

عباس زاده در ادامه عنوان کرد: درصورتیکه بیمه شده و مستمری بگیر تامین اجتماعی به هر علتی به وضعیت استحقاق درمان خود معترض باشد، می توانند از طریق تماس با سامانه 1420 سازمان تامین اجتماعی نسبت به پیگیری موضوع اقدام کند.

,

عباس زاده، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخن خود درباره پرداخت بیمه بیکاری به مشمولان متقاضی در استان نیز اظهار کرد: تا به کنون اسامی هزار و 14 نفر متقاضی بیمه بیکاری در استان از سوی اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی به اداره کل تامین اجتماعی استان معرفی شده اند.

,

عباس زاده افزود: به زودی لیست دیگری از مشمولان متقاضی بیمه بیکاری نیز به این اداره کل ارائه خواهد شد.

,

وی با اعلام اینکه هنوز هیچ دستورالعملی از سوی سازمان تامین اجتماعی کشور به استان ها درباره پرداخت بیمه بیکاری ماه های اسفند تا اردیبهشت ماه گذشته به مشمولان متقاضی ابلاغ نشده است، گفت: هنوز هیچ مبلغی به متقاضیان مشمول دریافت بیمه بیکاری در استان پرداخت نشده است.

,

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: برای پرداخت بیمه بیکاری به مشمولان متقاضی باید مشکلات تامین منابع اعتباری در دولت حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه