اخبار داغ

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس یازدهم خبر داد؛

راه اندازی مراحل اولیه بخش دیالیز بیمارستان حضرت زهرا(س) رشتخوار

راه اندازی مراحل اولیه بخش دیالیز بیمارستان حضرت زهرا(س) رشتخوار
حجت الاسلام علی اکبر احمد پور در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار در سال 99 گفت: طبق صحبت ها و پیگیری های انجام شده، طی 3 ماه آینده مراحل اولیه راه اندازی بخش دیالیز در بیمارستان حضرت زهرا(س) رشتخوار حل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صبح توس؛  حجت السلام علی اکبر احمدپور منتخب مردم شهرستان های خواف و رشتخوار در مجلس یازدهم صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار در جمع مسئولان این شهرستان گفت: آنچه برای ما ارزشمند است خدمتگزاری به مردم است، و این یک افتخار و سعادت بزرگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه نمایش اتحاد، وحدت و همدلی مردم در منطقه در انتخابات نیازمند خدمت صادقانه است، گفت: آنچه در شرایط کنونی برای ما بعد از رویداد بزرگ انتخابات داری اهمیت است، تنهاخدمت کردن صادقانه به مردم است.

,

منتخب مردم رشتخوار در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه به دنبال منطقه ای خاص یا جناح خاصی نیستم، گفت: به دنبال تغییر در مدیریت ها نیستیم، خط قرمز ما تنها خدمت کردن به مردم است، تنها باید از فرصت پیش آمده در جهت خدمت بی منت به مردم استفاده کرد.

,

حجت الاسلام احمد پور همچنین با تاکید بر پیگیری و رفع مشکلات و موانع مطرح شده در رشتخوار، گفت: طبق صحبت ها و پیگیری های انجام شده طی 3 ماه آینده بخش اولیه راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان حضرت زهرا(س) در رشتخوار حل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه