اخبار داغ

مدیر سینما آزادی در گفت و گو با دانا؛

امسال سینما از دست رفته است/ سهم سینماداران از بسته حمایتی دولت چه می شود؟

امسال سینما از دست رفته است/ سهم سینماداران از بسته حمایتی دولت چه می شود؟
نوروزی، مدیر سینما آزادی در خصوص شرایط پیش آمده به علت ویروس کرونا، چشم انداز تاریکی برای آینده سینماداران متصور است و خواستار بسته حمایتی جامعی از طرف دولت برای جامعه سینماداران شد.
[

سجاد نوروزی، مدیر سینما آزادی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص شرایط پیش آمده به علت ویروس کرونا، چشم انداز تاریکی برای آینده سینماداران متصور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نوروزی در این خصوص گفت: هیچ پیش بینی برای آینده سینماها وجود ندارد؛ در شرایط فعلی صنعت سینمای کشورمان رو به ورشکستگی کمااینکه همین الان هم تقریبا به ورشکستگی رسیده است. متاسفانه با این شرایط هیچ چشم انداز روشنی برای سینماها دیده نمی شود.

,

مدیر پردیس سینما آزادی در ادامه افزود: دستور العمل جدیدی هم که برای سینماها به عنوان بازگشایی با 40 درصد ظرفیت فروش ارائه شده، قاعدتا هیچ کمکی به وضعیت اقتصادی سینماها نمی کند و ما جامعه سینماداران نیازمند یک بسته جامع حمایتی هستیم؛ با توجه به این که به ماه محرم و صفر هم چیزی نمانده و در این دو ماه هم قاعدتا سینماها خیلی مخاطب ندارند و بعد از آن هم که پاییز می شود و هشدار شیوع دوباره کرونا و آنفولانزا را داریم؛ در نهایت باهمه این شرایط، امسال سینما از دست رفته است.

,

نوروزی اذعان داشت که مجموع جامعه سینماداران، چند هزار کارمند دارند که می طلبد دولت بسته حمایتی جامعی را برای آنان در نظر بگیرد. متاسفانه تا الان که هیچ حمایتی برای سینمادار ها و کارکنانشان در نظر نگرفته اند، باید این افراد را سامان داد و دولت نباید از زیر بار این افراد شانه خالی کند.

,

گفت و گو از احسان رستمیان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه